Mangoe Meubels B.V.

Mangoe Meubels B.V.

Bij Mangoe Meubels zijn we trots op het gebruik van mangohout in onze collectie. Mangohout is niet alleen mooi en duurzaam, maar ook milieuvriendelijk. Het hout wordt gewonnen uit mangobomen die geen vruchten meer produceren en anders zouden worden weggegooid. Door het gebruik van mangohout in onze meubels geven we deze bomen een tweede leven en dragen we bij aan een duurzamere wereld. Bovendien is mangohout van nature sterk en duurzaam, waardoor het een uitstekende keuze is voor meubels die lang meegaan. Bekijk onze collectie mangohouten meubels en ontdek de schoonheid en duurzaamheid van dit prachtige materiaal!
8,4

• Remy van Broekhuizen
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Mooie en goedkope tafel en ook nog eens supersnel geleverd.

• Karien
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Ondanks de lange levertijd zeer tevreden.
    De telefonistes Anne en Janneke waren altijd bereid om een stapje extra te zetten .
    Na bijna 5 maanden super blij met de kabinet kast Boaz

• Hoe beoordeel je Mangoe Meubels B.V.?

• Marinus
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Goed verzorgende aflevering,en een goede communicatie.
    Tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding.

• Fieni Wolters

De kwaliteit van deze meubels 5 sterren zeker waard
    Ook de service van de winkel
    En de bezorging
    Gewoon super!!!!

• Jessy Strauven
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Goede service, artikel werd snel en onbeschadigd geleverd in België. Prijs/kwaliteit dik oké!

• Yolanthe uit 's-Hertogenbosch
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Bezorgafspraak gemaakt en zeer snel geleverd! Ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe mangohouten tafel. Het hout heeft een prachtige warme kleur en de unieke patronen maken elk stuk bijzonder. Bovendien voelt het stevig en duurzaam aan, waardoor ik er zeker van ben dat ik er lang plezier van zal hebben.

• Anton uit Veenendaal
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Mooie prijzen en een goede service

• A. Elliot
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Fast delivery everything was good. very good quality.

• Anna van Egmond
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Snel geleverd en heel vriendelijk personeel. Medewerkster gaf mooi tips qua wooninspiratie en kreeg een mail voor het maken van bezorgafspraak.
    Dikke aanrader en ga zo door Mangoemeubels!!

• Berend Jan de Wolff
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Eerst gebeld of de sidetable LEN op voorraad was. Er waren er nog 7 werd mij verzekerd. Dan via BOL besteld. Meteen een email dat dat niet ging want prijs op BOL veel te laag. Was prijs voor de kleinere variant. Dan na prijsaanpassing rechtstreeks bij Mangoe op de website besteld. Betaald en binnen uur geannuleerd door Mangoe wegens "niet op voorraad". Gelukkig zijn er ook meubelzaken met een bekwaam voorraadbeheer waar ik dan maar -goedkoper overigens - besteld heb. Deze werd een dag later geleverd.
    Aanvulling 12 juni 2024: Na ontvangst van deze slechte review werd ik vriendelijk verzocht om mijn review te verwijderen omdat klanttevredenheid de hoogste prioriteit is, ze graag tevreden klanten willen en ze mijn situatie naar tevredenheid willen oplossen (zonder aan te geven hoe dan).

• P Hakkert
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Na bestelling track en trace code ontvangen met de tijd waarop de bestelling zou worden geleverd. Nu blijkt het artikel niet meer op voorraad te zijn en moeten we nog twee extra weken wachten!

• Wim Verkuijlen
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Kast ontvangen ziet er netjes uit

• Marc Simons
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Set bijzettafels was in voorraad en op enkele dagen (gratis) geleverd. Geen problemen, goede kwaliteit. Heel tevreden van.

• Goede service, slecht meubel
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Meubel was beschadigd en incompleet bij aankomst. Goed opgelost door klantenservice. De salontafel vervolgens in elkaar gezet. Het hout en de beugels zijn zo krom dat alles met geweld en onder spanning in elkaar gezet moest worden. Hij oogt wel mooi, maar de weg er naar toe was moeizaam.

• Rianne
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Snel geleverd. Mooie tafel. Verpakt in matige kwaliteit doos, waardoor lichte beschadiging. Omdat de beschadiging niet zichtbaar was, tafel wel gehouden. De tafel is lastig schoon te houden door hele kleine nerfjes tussen het hout.

• Mara
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Leuke meubels en prima service. Denken mee in oplossingen.

• Rene

Klasse meubels
    En netjes geleverd

• Bert van 't Hooft
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Snelle levering en een fijne prijs.

• Willem Ringnalda

Prima behandeld

• Lea
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Goede service en duidelijk over de levering van mijn tv kast