Mangoe Meubels B.V.

Mangoe Meubels B.V.

Bij Mangoe Meubels zijn we trots op het gebruik van mangohout in onze collectie. Mangohout is niet alleen mooi en duurzaam, maar ook milieuvriendelijk. Het hout wordt gewonnen uit mangobomen die geen vruchten meer produceren en anders zouden worden weggegooid. Door het gebruik van mangohout in onze meubels geven we deze bomen een tweede leven en dragen we bij aan een duurzamere wereld. Bovendien is mangohout van nature sterk en duurzaam, waardoor het een uitstekende keuze is voor meubels die lang meegaan. Bekijk onze collectie mangohouten meubels en ontdek de schoonheid en duurzaamheid van dit prachtige materiaal!
8,6

• Bert van 't Hooft
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Snelle levering en een fijne prijs.

• Willem Ringnalda

Prima behandeld

• Hoe beoordeel je Mangoe Meubels B.V.?

• Lea
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Goede service en duidelijk over de levering van mijn tv kast

• Agnes
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Mooi product, snelle levering en bij een klein probleem kwam een prima oplossing. Contact was goed

• Fred van Aerle
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

prima prijs en werd op de juiste manier op de hoogte gehouden van verzending

• J. de W.
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Goed geprijsd en vakkundige service

• Kelly
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Goede prijs, mooie kwaliteit, snelle levering

• Annemarie Gous

Top!!

• Fam. Welten
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Salontafel besteld, maar er waren problemen met de levering, dit geheel buiten de schuld van Mangoemeubels.nl.
    Uiteindelijk de salontafel ontvangen en we zijn er erg tevreden mee.
    De opbergmogelijkheden in deze salontafel zijn met 4 lades erg groot, zodat er geen overbodige spullen op tafel hoeven te liggen. Denk aan afstandbedieningen, lectuur enz.
    De salontafel is netjes afgewerkt en in zijn geheel is het een mooi meubelstuk.

• S. Vreeswijk
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Snelle levering, duidelijke communicatie. Perfect verpakt waarbij de schroeven etc in een apart, opvallend zakje, werden geleverd incl de bijbehorende instructie om het artikel in elkaar te zetten. Mijn complimenten.

• Super meubels
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Geweldige service snelle levering betaalbare prijzen

• Yvonne Flevo
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Mooi product en snelle levering!

• Eugene Jongerius
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Vriendelijk en mooie producten en goede prijs

• Stephanie
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Ik heb een prachtige kwaliteitsvolle mango tafel gekocht. Deze ging normaal binnen de 48u geleverd worden. 2 weken later nog niet wat lastig was aangezien we onze vorige tafel weggehaald hadden. Contact opgenomen met de klantendienst, mijn tafel was zoek geraakt bij de transporteur. Na onderzoek door Mangoe werd de tafel alsnog 2 dagen later geleverd. De klantendienst heeft dit snel en keurig opgelost. Goede service 🙌🏻

• Harry
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Mijn product is beschadigd aan gekomen, na veel heen en weer gebeld, bleek het product niet op voorraad te zijn, zit nu al drie weken met een grote doos in de huiskamer, hoop dat dit gauw opgelost gaat worden.

• Saskia
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Werd heel snel geleverd, zat een beschadiging op, ik heb foto's gemaild, er werd snel contact met mij opgenomen, en het werd op een goede manier opgelost.

• Nick Schuijlenburg
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

Geweldig product alleen puntje voor verzending chauffeur was alleen en kast is niet te tillen voor 1 persoon gelukkig was ik thuis maar als de chauffeur bij oudere mensen komt hoe wordt het dan opgelost ze was erg behulpzaam en vriendelijk 6 sterren voor de chauffeur

• Alexander
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Salontafel set besteld. Vlotte levering, mooie tafels. 1 tafel zaten oneffenheid in, doorgegeven en zonder problemen kunnen omruilen. Topservice

• cornelis .jan donker
    Geverifieerde klant van Mangoe Meubels B.V.

uitstekende service met continu informeren verzending ging perfect ,hun vervoerder is snel reagerend en ook goed informerend ,hier kunnen veel vervoerders een voorbeeld aannemen . de bestelling is 3500 kilometer vervoerd en kwam zonder een krasje aan dus verpakking was uitstekend .kortom een webwinkel die van begin tot einde de zaken op orde heeft

• Edwin Rothengatter
    Review voor Mangoe Meubels B.V.

Top kwaliteit producten, mooie salontafel hier besteld!