Margaret Designs

Margaret Designs

Welkom, bij Margaret Designs. Ben jij op zoek naar exclusieve sieraden, die bij jou passen, die jou aanvullen, en laten stralen? Kijk dan even verder. Ik ben dagelijks op zoek naar sieraden, die bijzonder zijn, kwalitatief hoogstaand, die een verhaal of gevoel kunnen over brengen, die stoer, alledaags, voor kantoor of een avond uit geschikt zijn, maar altijd met een hoog fashion gehalte. De sieraden zullen altijd gemaakt zijn van hoogstaande materialen zoals echt zilver, edelstaal, echt leer, of natuursteen. Kwaliteit en service staan bij mij erg hoog in het vaandel en je kunt mij dan ook altijd even per mail of telefonisch benaderen voor vragen. Ik kan je helpen bij het combineren en we kunnen dit dan met foto`s altijd samen overleggen. Dus ondanks dat ik online ben zal het toch lijken alsof je persoonlijk geholpen wordt. De merken zullen je aanspreken! Sieraden voor hem, haar en zelfs voor de kleine heren en jonge dametjes.

Kijk dus snel verder en Have Fun!!
9,9

• Angelique van den Berg
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Mooie ixxxi prijzen en snel geleverd

• Marijke
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Goede en snelle service! Vriendelijk en behulpzaam.

• Hoe beoordeel je Margaret Designs?

• Ans
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Voordelig snel en alles prima geleverd

• Anita
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Aantrekkelijke prijs en volgende dag ontvangen.

• Irene
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Heel mooi klein hangertje, heel erg blij mee!

• Debby Jongste
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Ondanks de drukte door de feestdagen was mijn pakketje er zo. Netjes verpakt en keurige mails ontvangen over de verzending.

• Anne
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Zeer goede service, goede prijs en adequaat naar de klant toe

• Stefanie Opitz
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Die Bestellung ist bisher nicht angekommen. Sendungsverfolgung funktioniert sich nicht mehr. Artikel bereits in Vorkasse bezahlt. Keine Rückmeldung bisher von Shop, obwohl ich Email geschrieben habe. Mittlerweile lässt sich das Paket auch nicht mehr tracken. Denke es ist verloren gegangen.

Nachtrag vom 15.12.: Shop war sehr nett und hat versucht Kontakt zur Post NL und Hermes aufzunehmen. Meine erste Mail ist beim Shop wohl nicht angekommen, danach wurde aber umgehend geantwortet. Paket scheint leider verloren gegangen zu sein auf dem Weg nach Deutschland. Shop hat umgehend Geld zurück überwiesen. Den freundlichen Kundenservice kann ich daher wirklich empfehlen. Danke für die Bemühungen.

Antwoord van Margaret Designs

Hallo Stefanie, vielen Dank für deine Nachricht. Zunächst einmal kann ich Ihnen sagen, dass ich keine E-Mail von Ihnen erhalten habe. Wenn ich es nicht erhalten habe, tut es mir sehr leid. Ich hätte sofort geantwortet. Leider stelle ich fest, dass sich Ihr Paket sehr verzögert hat. Post NL in den Niederlanden weist mit einer zusätzlichen Nachricht darauf hin, dass dies auf das schlechte Wetter in Deutschland und auf das Transportunternehmen Hermes zurückzuführen ist, da dieses Unternehmen Probleme hat. Ich werde Sie mit einer E-Mail auf dem Laufenden halten.

• Simone De Ruiter
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

De artikelen waren super leuk ingepakt. Om de artikelen te controleren moest ik de stikers losmaken en daardoor kon ik het niet herinpakken. Dat was jammer. Tevens was ik blij verrast dat er iets extra's in mijn pakketje zat. Bedankt Hiervoor . Groetjes van Simone

Antwoord van Margaret Designs

Hallo Simone, Dank voor je fijne review!! OH jee, Ja volgende keer mag je aangeven als je een cadeautje hebt besteld voor iemand, bij het veld opmerking. Dan stuur ik los inpak materiaal mee met je pakje, dan kun je alles opnieuw leuk inpakken. Wij vinden het leuk om ook al is het voor jezelf , leuke cadeautjes te leveren die je kunt uitpakken. Maar onze stickers zijn niet herbruikbaar inderdaad, hahaa... Liefs Margaret.

• BERNADETTA

Goede service snelle reactie en vriendelijk. 2400

• Marco
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Goed product, vriendelijke verkoopster en duidelijke communicatie

• Marjolijn Horstman
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Mooie prijzen goede kwaliteit aardige verkoopster

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Mooi in een doosje met sticker dankjewel verstuurd

• Lidy
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Snelle levering en afhandeling van mijn bestelling

• Sabrina Ramkhelawan
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Goede service en contact. Hele mooie producten, levering ook prima, beetje vertraging maar dat lag aan de post

• Bob
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Mooie sieraden, snelle service tegen schappelijke prijs. En soms met een extraatje ;-)

• Jolanda Verhoeven
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Snel, goed en vriendelijke service

• Sandra Joyce
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Prima webshop veel iXXXi sale en alles, zeer netjes en goed geregeld .

• AK
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Netjes en snel verzonden en niet duur.

• Nicole
    Geverifieerde klant van Margaret Designs

Snelle goede service, mooi product mooie prijs