Marianne Mud
Officiële Distributeur Ink London.
Uitgebreid assortiment op het gebied van nagelproducten. Ink London wordt EU geproduceerd en is hypoallergeen en dierproefvrij.

Lidmaatschap per 26-03-2022 stopgezet

• Carola
    Review voor Marianne Mud

Leuke producten en heel klantvriendelijk.
    Via WhatsApp kun je alle vragen stellen die je wil en je krijgt snel antwoord.
    Marianne pakt alles leuk in, zodat het een feestje is om je pakketje te krijgen.

• Tamara Van Dam
    Geverifieerde klant van Marianne Mud

Is een super mooie product

🙏❤

• Willeke
    Review voor Marianne Mud

Je krijgt hele fijne hulp bij al je vragen, en ik vraag nogal wat als beginneling om m'n eigen nagels te doen, bestellingen komen als een cadeautje binnen. Dus een 10 voor Marianne.

Antwoord van Marianne Mud

Super fijn om te horen. 🙏

• Lies Verhard
    Review voor Marianne Mud

Uitstekende kwaliteit van producten, supersnelle levering (naar België) en vooral een super klantenservice! Je mag via messenger vragen stellen zoveel je wil, je krijgt vrijwel altijd direkt een reactie. Voor mij heeft ze zelfs 2x speciaal een filmpje gemaakt om alles uit te leggen. Als dat geen service is! Jammer om te zeggen, maar bij ons in België vind je dit helaas niet.. Dus ik ben een super tevreden klant!

Antwoord van Marianne Mud

Wat fijn om te lezen. Service staat hoog op mijn lijstje. En nee geen vraag is te gek. Denk graag mee.

• M. Guijt.
    Geverifieerde klant van Marianne Mud

Goede service en kwaliteit spullen.

Bedankt🙏

• Wendy van vugt
    Review voor Marianne Mud

Altijd een goede en snelle levering. Daarbij word het ook altijd heel erg leuk ingepakt en ook heel leuk om uit te pakken! Met je vragen vooraf je bestelling krijg je altijd een goed en kundig advies,Ik zeg top!

🙏

• Rianne Boersma

De service is top van A tot Z

• peggy de proost
    Geverifieerde klant van Marianne Mud

De whats app functie erbij is gewoon top

Bedankt voor je review.
    En fijn dat je de WhatsApp instelling waardeerd.

• Wendy Van Vugt
    Geverifieerde klant van Marianne Mud

Bestelling gedaan en de volgende dag geleverd!! Ingepakt als een mooi cadeau ik ben helema tevredeb top service!!!

Bedankt voor het invullen 🙏

Graag tot ziens!

• Rianne Boersma
    Geverifieerde klant van Marianne Mud

Elke keer is de bestelling weer een feestje! Service is uitstekend en krijg altijd snel antwoord.

❤🙏

• Wendy
    Review voor Marianne Mud

Super levering, mooi ingepakt. En altijd duidelijk en eerlijk advies

Hoi Wendy,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Erg blij mee.
    Gr. Marianne