Mario 3DS
De 3DS is de opvolger van de DS, de geliefde handheld console van Nintendo. De 3DS heeft zoals de naam misschien weggeeft de optie om spellen 3D weer te geven. Mario 3DS koopt en verkoopt 3DS en 2DS consoles en games. Als je opzoek bent naar een van de verschillende 2 of 3DS consoles, spellen hiervoor of opzoek bent naar reviews en tricks & tips ga dan snel naar: www.mario3ds.nl

Mario 3DS is er voor gamers, verzamelaars en ouders. We hebben duidelijke categorieën om ouders te helpen de beste games te vinden. Voor verzamelaars hebben we gelimiteerde edities van de 3DS op voorraad en games die Fantastisch Tweedehands zijn; compleet en zeer mooi. Gamers zijn bij ons goedkoop uit wanneer ze kiezen voor losse games of games met een kleine beschadiging.

Door bij Mario 3DS te kopen heb je zekerheid. Webwinkel Keur heeft ons gecheckt en goedgekeurd! Wij geven naast wettelijke garantie ook nog eens 6 maanden garantie. En wanneer je niet tevreden bent over je tweedehands product dan betalen wij alle verzendkosten om het om te ruilen.

We zien je graag op mario3DS.nl!