Marocstore.nl

Marocstore.nl

Marocstore.nl brengt het beste Marokkaanse producten van Marokko naar Nederland.
Marocstore.nl is de grootste Marokkaanse online winkel in België en Nederland, met meer dan 4000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar.
9,1

• Gonny
    Review voor Marocstore.nl

Lamp besteld, maar moest weer retour. marocstore telefonisch onbereikbaar en reageren niet op mails. 9 januari hebben ze getekend voor retourontvangst maar we hebben nog steeds ons geld niet terug. Zeer slechte zaak.

• Zaanstad
    Review voor Marocstore.nl

Een product besteld via bol bij Marocstore.nl , retour gestuurd naar Marocstore en na weken geen reactie. meerdere keren gemaild en ze reageren niet en geven dan ons geld niet terug. Ook bol.com laten weten maar nog niks van gehoord. Erg vervelend en zeer slechte service van Marocstore

• Hoe beoordeel je Marocstore.nl?

• CS Huiberts

• Annelieke
    Review voor Marocstore.nl

Ruime keuze aan producten van goede kwaliteit, uitstekende service. Pakketjes worden snel en netjes verstuurd. Zeer tevreden!

• Farida
    Review voor Marocstore.nl

Webwinkel top! Ruime keus.

• Maysa
    Review voor Marocstore.nl

Ze hebben het netjes verpakt en in goede orde ontvangen, met een leuk bedank cadeautje erbij. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending, en ik heb het 1 dag na bestellen goed mogen ontvangen. Ik heb hier al een keer eerder wat besteld, en was toen ook zeer tevreden, ze zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam weet ik nog van de vorige keer.
    Heel erg bedankt Marocstore!

• Rishaid

Heel goed lekkere parfum