Mashion Official

★ Buy now, pay later with Klarna
9,2

• Mette 💓
    Review voor Mashion Official

Ik had het gister besteld en vandaag rond de middag al in huis echt super!☺️ Mega leuk jasje en echt hele goede kwaliteit wel een beetje prijzig maar je krijgt er wel wat voor terug!💓

Hi Mette,

Wat fijn dat je bestelling al zo snel in huis was! Veel plezier van je mooie jasje!💕

• josephine
    Review voor Mashion Official

Ik had drie stuk besteld en alle drie waren ze wel goede kwaliteit, niets op te zeggen.
    Maar bij 1tje vond ik dat ik er niet zo mooi bij stond, dus stuurde ik het terug op. Wat ik niet wist was dat je 10 euro moest betalen om het terug te sturen en dit vind ik te veel wetende dat het bv in de zara gratis is omdat te doen. Dus als je daar iets wil kopen weet het dan zeker dat je er mooi mee gaat staan en bestel geen twee maten van 1 iets want anders moet je 10 euro betalen. Wat ik dus echt te veel vind.
    Ik had net het voor de eerste keer aan gedaan en dan gewassen en nu komen er allemaal plusjes los

• Hoe beoordeel je Mashion Official?

• Kimberly Blijdorp
    Review voor Mashion Official

Hele mooie jas besteld!! De jas is van goede kwaliteit, helaas viel er bij mij een knoop af maar door contact op te nemen kreeg ik geld terug waardoor ik het kon laten maken. Top service, zou er zo nog eens bestellen!!

Hi Kimberly,

Bedankt voor je lieve review! Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen!💖

• josephine
    Review voor Mashion Official

op tijd bezorgd, goed op de hoogte gehouden en de kleding is heel mooi en met goed kwaliteit!! 5/5💗💗

Hi Josephine,

Bedankt voor je mega lieve review! Veel plezier van je mooie items 💘

• Ashley Over
    Geverifieerde klant van Mashion Official

Ze verkopen hele leuke items, net zoals op de foto. Het is ook snel geleverd!

Hi Ashley,

Bedankt voor je lieve review! Veel plezier van je geshopte item!💖

• H Hansen

Snel en goed

Antwoord van Mashion Official

Fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Bedankt voor je review!

• Janine
    Geverifieerde klant van Mashion Official

Snelle levering, mooie kwaliteit!!

Hi Janine,

Fijn om te horen! Bedankt voor je review!

• Serina
    Review voor Mashion Official

Super fijne service! Communicatie is altijd goed en levering altijd heel snel. Materiaal van de kleding en sieraden ook top!! Altijd heel blij met mijn aankopen 😍

Hi Serina,

Wat een lieve complimenten, dankjewel daarvoor! Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service!💕

• Cleo
    Review voor Mashion Official

Top service, snel geleverd en goede communicatie!

Hi Cleo,

Super fijn om te lezen dat je blij bent met onze service! Dankjewel voor je lieve complimenten!💖

• Mandy
    Review voor Mashion Official

Altijd weer mega blij als mijn bestelling van Mashion Official binnen is!😍 Snel verzonden, super leuk verpakt en goede service als je vragen hebt.

Hi Mandy,

Super fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Dankjewel voor je lieve review!💖