Matcha Maestro

Matcha Maestro

Als Matcha Maestro's staan wij garant voor kwaliteit en zuiverheid. Wij zijn vastbesloten om producten en service van topkwaliteit aan te bieden. Bij ons vind je alleen de beste matcha. Zonder schadelijke pesticiden, alleen puur genot.

Team Matcha Maestro

• Dennis
    Review voor Matcha Maestro

Goeie service, reageert snel op vragen, goede kwaliteit en mooie verpakking
    Al met al geweldig
    Zeker niet laatste keer

• Yvonne
    Review voor Matcha Maestro

Snelle levertijd, goede kwaliteit, waar voor je geld.

• Hoe beoordeel je Matcha Maestro?

• Rowan
    Review voor Matcha Maestro

Goede kwaliteit en snelle levering. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Antwoord van Matcha Maestro

Bedankt voor jouw review Rowan, Fijn dat je de matcha als goede kwaliteit en levering als snel hebt ervaren! Voor je volgende bestelling heb ik een 10% kortingscode voor je aangemaakt. Check je mail voor deze korting.

• Romy
    Review voor Matcha Maestro

Fijne betaalbare prijs en goede kwaliteit!

Antwoord van Matcha Maestro

Hi Romy, bedankt voor jouw review! Fijn dat je onze matcha als goede kwaliteit en betaalbaar ervaart. Dit proberen wij altijd na te streven.

• Danielle
    Review voor Matcha Maestro

Dit is de eerste matcha die ik oprecht lekker vind, naast dat het natuurlijk enorm gezond is. De matcha is heel mild en subtiel van smaak, maar wel knalgroen van kleur, wat betekent dat de kwaliteit hoog is. Top spul!

Antwoord van Matcha Maestro

Hi Danielle, bedankt voor jouw review! Fijn dat je onze matcha als mild en subtiel ervaart. Dit proberen wij altijd na te streven.

• Tim
    Review voor Matcha Maestro

Heerlijke matcha, merk echt dat de kwaliteit hoog is. Ben er enorm fan van!

Antwoord van Matcha Maestro

Hi Tim, Bedankt voor jouw review! En fijn dat je de kwaliteit goed vindt. Dit proberen wij altijd na te streven.