Matis Beauty Expert

Matis Beauty Expert

Matis huidverzorgingsproducten 24/7 online bestellen. Officieel depositair. Matis Paris heeft voor alle huidtypes en alle leeftijden verzorgingen voor het gezicht, lichaam, zon en mannen. Beauty Expert sinds 1936. Veilig en makkelijk betalen met onder andere iDEAL, achteraf betalen via Billink, PayPal, Bancontact en VVV Cadeaukaart. Snelle levering.

Verkoop van de volgende merken:
Matis Paris
Vitality by M

In onze schoonheidssalon wordt al meer dan 20 jaar exclusief gewerkt met het merk Matis. Hierdoor kunnen kunnen wij u voorzien van deskundig advies.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015