Matras Plaza
Sinds 1952 maken wij matrassen die perfecte ondersteuning bieden en bovendien uitstekend ventileren. Wij werken alleen met de beste materialen en medisch gekwalificeerd schuim in onze matrassen. Alle matrassen worden gemaakt in onze eigen fabriek in alle denkbare afmetingen.
8,6
17 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Athenais
    Review voor Matras Plaza

    Bestelling van +800 euro werd afgeleverd zonder mijn handtekening. Werd gewoon op straat gelaten, niet verantwoord. Ik stuurde de klantendienst omdat we da matrassen niet meteen vonden, na meer dan 2 weken heb ik nog steeds geen antwoord.

  • Susan
    Geverifieerde klant van Matras Plaza


    Zeer betrouwbare webwinkel.

  • Hoe beoordeel je Matras Plaza?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Arno Zijlmans
    Geverifieerde klant van Matras Plaza

    Omdat ze een uitzondering gemaakt hebben op het land van leveren. En het is na de bestelling snel in productie gegaan en meteen verzonden zoals was afgesproken. Het kwam snel en goed aan, en ik slaap weer erg lekker. Alle lof voor Matras Plaza!

    Antwoord van Matras Plaza

    Beste Arno Zijlmans,
    Bedankt voor de 5 sterren review!
    Wij wensen u nog veel plezier met uw Split Topdekmatras Aptos Koudschuim.

    Met vriendelijke groeten,
    Matras Plaza

  • Vervloet
    Review voor Matras Plaza

    Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd! 3 keer heb ik een mail gehad wanneer deze bezorgd gaat worden,iedere keer veranderd deze. Contact gehad met matras plaza,deze legt uit dat hij het gaat uitzoeken...vervolgens hoor ik niets. Uiteindelijk zelf weer terug gebeld,en dan is de reactie dat hij niets kan doen met betrekking tot postnl... nou wat een SERVICE! Ik had gehoopt dat matrasplaza zelf contact op zou nemen. Dit gebeurde uiteindelijk nadat ik een slechte revieuw had geplaatst, erg jammer. Inmiddels is matras bezorgd..en ik moet zeggen de is kwaliteit prima! Enigste min puntje is dat ik zelf contact moest opnemen terwijl ze contact met mij zouden opnemen! Dat is erg jammer.

    Antwoord van Matras Plaza

    Beste Jeanette,

    Wij vinden het nogmaals spijtig dat uw bestelling later aankomt dan u had verwacht. Telefonisch is er contact geweest, en daar is u uitgelegd dat wij een onderzoek zouden inzetten bij Postnl, wij hebben u niet beloofd daarover terug te bellen. Voordat zo’n onderzoek is gestart bij Postnl, zijn goederen vaak al geleverd. Tevens is het zo dat u 25 april jongstleden uw bestelling heeft geplaatst bij ons, en dat wij 1-6 werkdagen hanteren. Dit betekent dat weekenden niet mee worden geteld met de werkdagen. Werkdagen zijn bij ons dus van Maandag t/m Vrijdag.

    Op 30-04-21 is uw pakket opgehaald door Postnl bij ons magazijn, voor de goede orde dit is op een vrijdag, zaterdag en zondag zijn geen werkdagen en worden door postnl vaak ook niet gereden. Dat betekent dus vrijdag verzonden, meestal dinsdag in huis. Helaas door de dodenherdenking en bevrijdingsdag en ook de drukte door het coronavirus kan dit uitlopen.

    Wij vinden dan ook uw reactie nooit meer bij ons iets te bestellen, erg overtrokken. Uw bestelling is zoals wij het zien helaas één werkdag te laat, wat volledig buiten ons macht valt. Nogmaals vinden wij het heel jammer dat het zo is gelopen, ook wij willen liever dat Postnl op tijd levert zodat onze klanten hun goederen op tijd in huis heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Matras Plaza.

  • Anton Weichselbraun
    Geverifieerde klant van Matras Plaza

    Goede kwaliteit!

  • lilian Joosten
    Geverifieerde klant van Matras Plaza

    Goede service, mooie topper ligt heel lekker.

  • Gerdien
    Geverifieerde klant van Matras Plaza

    De omruilgarantie valt flink tegen. Ik wilde daar gebruik van maken, maar de kosten zijn 50% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. De nieuwe is slechts 10 euro duurder.
    Het duurt ongeveer een week voor er wordt gereageerd op email. Dat moet vlotter kunnen.

    Antwoord van Matras Plaza

    Beste Gerdien,
    Bedankt voor uw 3 steren review.

    De omruilgarantie is een service van ons uit dat niet verplicht is om te worden gegeven. Wij doen dit als extra service naar de klant, wanneer de topper of matras niet aan de verwachting voldoet dan is er altijd nog een mogelijkheid om deze te ruilen binnen de 100 dagen en hoeft u niet het volledige bedrag weg te gooien. De terugontvangen matrassen of toppers worden daarna aan Goede Doelen geschonken. Na 70 dagen ontvangen wij een mail van u dat de bestelde topper helaas toch niet aan uw verwachtingen voldoet, er is daarna met u een prijs besproken die niet overeenkomt met de 50% die u vermeld in uw review (let wel op dat u voor een duurdere model heeft gekozen, het prijsverschil zal dan moeten worden bijbetaald). Daarbij zal de omruiling gratis opgehaald en geleverd bij u worden. Op de laatste mail die is gestuurd is binnen 4 dagen gereageerd, normaal gaat het wat sneller maar door de extreme drukte (corona-tijd) kan dit wel is uitlopen. Graag zouden wij u nog een passende aanbod doen, u kunt dan een mail sturen naar info@matrasplaza.nl beschrijf hier dan wat u een passende oplossing lijkt, en wij gaan dan kijken of het realiseerbaar is voor ons.

    Met vriendelijke groeten,
    Matras Plaza team

  • oceane Sollami
    Geverifieerde klant van Matras Plaza

    Gratis levering, snelle leveringen, hulpvaardig, goede informatie i.v.m. de keuze matrassen op website

    Antwoord van Matras Plaza

    Beste oceane Sollami,
    Bedankt voor de 5 sterren review!
    Wij wensen u nog veel plezier met uw Topdekmatras Pearl Hybrid HR55 en gratis 2-Pack Box Hoofdkussens.

    Met vriendelijke groeten,
    Matras Plaza

  • Andre Passchier
    Geverifieerde klant van Matras Plaza

    Goede kwaliteit van het geleverde product, en goede prijs kwaliteit verhouding.

    Antwoord van Matras Plaza

    Beste Andre Passchier,
    Bedankt voor de 4 sterren review!
    Wij wensen u nog veel plezier met uw 180x210 Topdekmatras Pearl Hybrid HR55 en gratis 2-Pack Box Hoofdkussens.

    Met vriendelijke groeten,
    Matras Plaza

  • Ewa Bos
    Geverifieerde klant van Matras Plaza

    Communicate en bezorging

    Antwoord van Matras Plaza

    Beste Ewa Bos,
    Bedankt voor de 3 sterren review!
    Wij hebben gezien dat de postNL levering van uw bestelling een paar keer is vertraagd en is afgeleverd bij de buren! Dit mocht officieel niet gebeuren omdat wij uw bestelling aangetekend hebben verstuurd, onze excuses hiervoor. Wij gaan hiervoor ook contact opnemen met postNL waarom dit zo gebeurd is.

    Alsnog wensen wij u veel plezier met uw Topdekmatras Pearl Hybrid HR55 en gratis 2-Pack Box Hoofdkussens.

    Met vriendelijke groeten,
    Matras Plaza

  • Laad meer