Mattenloods.nl

Mattenloods.nl

Mattenloods verkoopt pasvorm kofferbakmatten & rubber automatten. Ruim 3000 verschillende producten om een ieder met een auto te kunnen voorzien van optimale bescherming van de originele bekleding. Klanttevredenheid staat bij ons op nummer 1, wij doen daar graag een stap extra.
9,5

• Jan
    Review voor Mattenloods.nl

14-12-2023 bestelling gedaan. Factuur ontvangen en direct betaald. Op Whatsapp geen reactie.

• Heli peeters
    Review voor Mattenloods.nl

Voor mijn Fiat 2010 matten besteld, passen perfect, zitten er mooi strak in. Levertijd klopte met erbij stond.

• Hoe beoordeel je Mattenloods.nl?

• Anoniem
    Review voor Mattenloods.nl

Niet tevreden met dit bedrijf. Eerst een lange periode op de matten moeten wachten. Vervolgens werd er een oplossing geboden maar deze is het bedrijf helaas niet nagekomen. Order nummer 12129156DG zoals hieronder aangegeven.

Antwoord van Mattenloods.nl

Ik zou graag willen weten om welke order het gaat, met een anonieme beoordeling kunnen wij helaas niets.

• Roxana Boboc
    Review voor Mattenloods.nl

It took longer than expected to receive it at home but it worth waiting.the quality is top!! And they fit perfect in the car. Mine is a rav4 plug in 2023 and i was concerned it wouldnt fit good.is beyond my expectations.i totally recommend them.

• Arie
    Review voor Mattenloods.nl

Had voor onze beide auto's rubberen mattensets besteld. Na bestelling bleek dat voor de 2e auto die bepaalde set niet voorradig was. Kostenloos werd mij een andere (duurdere) set aangeboden. Hier mee akkoord gegaan. Bij levering was ik erg tevreden met de mattenset die ik in eerste instantie wilde voor beide autos. Paste als gegoten. Goede kwaliteit. De duurdere set voelde wel nog beter aan maar paste net niet lekker. Eigenwijs dat ik ben aanpassingen gemaakt zodat die beter paste. Na een week gebruik toch tot de conclusie gekomen dat ik liever de goedkopere set ook voor deze auto had gewild. Omdat ik er al aan had zitten rommelen ging ik ervan uit dat het weggegooid geld was. Ondanks dat ik de duurdere set zonder meerprijs had gekregen. Omdat je nee hebt en ja kunt krijgen contact opgenomen met mattenloods, het uitgelegd en gevraagd of ik uit coulance een korting zou kunnen krijgen als ik opnieuw de mattenset bestelde voor de 2e auto die ik oorspronkelijk wilde. Tot mijn blije verbazing wordt deze set niet met korting, maar kostenloos opgestuurd! Wauw wat een service! Ze doen dus echt hun best om de klant tevreden te stellen. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Dik tevreden dus.

• Anton
    Review voor Mattenloods.nl

Een goede service na whats app contact even langs gegaan (was in de buurt) mat gepast en super leuk geholpen eerlijk en oprecht

• Peter
    Review voor Mattenloods.nl

Hele goede service. Ik had een verkeerde bestelling gedaan op zondag. Via whatsapp contact gehad en binnen kwartiertje was het geregeld.

• Ben
    Review voor Mattenloods.nl

Bestel vaak via webshops!
    Maar wat nu gebeurd dat ik een stuurde een whattsapp om te kijken of de mat in mijn auto past. Om 22.00 uur kreeg ik nog persoonlijk advies.
    Werd gelijk samen met Folkert gekeken wel mat ik nodig had.
    Snel besteld en geen verzendkosten.
    Dit is een voorbeeld voor veel bedrijven!!!!

• Tom
    Review voor Mattenloods.nl

Heel makkelijk contact via WhatsApp. Een vraag werd binnen 5 minuten beantwoord. Bij de bestelling veel betalingsmogelijkheden en de dag erna werden de matten al geleverd in België. Bijzonder efficiënte shop.

• erik van heel
    Review voor Mattenloods.nl

Was ontevreden over mattenloods.nl Bleek misverstand te zijn van mij. Probleem opgelost naar tevredenheid

• Jelle
    Review voor Mattenloods.nl

Bij de bestelling van de kofferbak mat kwam ik er achter dat ik het verkeerde type voertuig had geselecteerd. Direct een mailtje gestuurd en nog geen 15 minuten later al de bevestiging dat het was aangepast naar het juiste type. En dat op een zondag.. mat inmiddels aangekomen en heel blij met het resultaat. Scheelt toch meer dan de helft dan bij de dealer.

• Colin
    Review voor Mattenloods.nl

Enige tijd geleden een winter matten set besteld voor mijn nieuwe Lynk&Co 01. Mattenloods was er als eerste bij om een set voor de Lynk&Co mogelijk te maken. Omdat de winter nog niet echt wilde doorzetten ben ik er later pas aan toegekomen om de set in de auto te bevestigen. Maar helaas had mijn lieftallige vriendin het zakje met bevestigingsmaterialen per ongeluk weggegooid.
    Ik heb vervolgens contact gezocht via WhatsApp en 1 minuut later was het geregeld: kosteloos sturen ze mij de bevestigingsmaterialen toe.

Wat een service! Geweldig!!

• Andy
    Review voor Mattenloods.nl

Top producten en een super service!! De winkel denkt goed mee in oplossingen. Zou iedereen deze winkel aanraden.

• Wouter
    Review voor Mattenloods.nl

Bestelling gedaan. Was vertraagd . Contact gezocht: het zou de volgende dag worden geleverd. Niks ontvangen. Wederom gevraagd waar het bleef. Weer een nieuwe dag toegezegd, weer niet bezorgd…

Antwoord van Mattenloods.nl

Beste Wouter,

Het komt helaas wel eens voor dat het bij een bestelling niet goed gaat. In dit geval was het zo dat door omstandigheden donderdag de vervoerder niet kwam afhalen. Een dag later was er geen vervoer vanwege kerst. De drukte bij de vervoerders na kerst zorgde voor nog een dag langer wachten. Omdat wij dit natuurlijk betreuren hebben we jou meteen een korting gegeven op de bestelling. Ik hoop dat je desondanks blij bent met de ontvangen kofferbakmat.

Folkert Smit

• Marcel
    Review voor Mattenloods.nl

Super matten, snel geleverd voor een mooie prijs