Max Wonen
Dé eigentijdse woonwinkel gericht op kwaliteit, advies & service. Bezoek onze showroom. Groot assortiment op voorraad én voor 16.00 uur besteld? Volgende werkdag in huis!
9,5
2.357 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 2342 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2308 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Denise Fijlstra
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    De communicatie was goed, de bestelling werd snel geleverd. Vriendelijke bezorger.

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Denise,

    Bedankt voor je positieve review!

    Groet, Team Max Wonen

  • S.A.G van Dam
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Het product was vele malen groter dan verwacht

  • Hoe beoordeel je Max Wonen?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Friso De Haan
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Prima prijs

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Friso, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling! Groet, Team Max Wonen

  • RobB
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Bestellen is eenvoudig en de levering was supersnel.

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Rob, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling! Groet, Team Max Wonen

  • Pauline
    Review voor Max Wonen

    Goede gerichte service en oplossing gevonden na een kleine beschadiging van een kapstok. Ik raad deze winkel absoluut aan!

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Pauline, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je kapstok! Groet, Team Max Wonen

  • Ester
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Update 2: pakket is inmiddels geleverd. Max Wonen is er actief achteraan gegaan tot de kapstok bezorgd was. Uiteindelijk dus tevreden.

    Update: toen Max Wonen hoorde van de review hebben ze telefonisch contact opgenomen. Het pakket blijkt nog bij de vervoerder te staan om verzonden te worden. Het gaat morgen komen. Ik wacht het af. Netjes in elk geval dat ze meteen contact opnemen.

    Leveringsproblemen gehad. Review over geschreven die ik nu heb verkort, vanwege het aantal toegestane karakters.

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Ester,

    Nogmaals excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat het is opgelost en je inmiddels tevreden bent.

    Groet, Team Max Wonen

  • Marlies Roost
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Jammer, want ik heb nog steeds niks gehoord over mijn bestelling.

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Marlies,

    Als het goed is heb je jouw bestelling inmiddels ontvangen. Veel plezier er van!

    Groet Team Max Wonen

  • Boukje Maljers
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Mooi houtkleur en stevig

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Boukje, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling! Groet, Team Max Wonen

  • laurens theune
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Top bedrijf

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Laurens, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling! Groet, Team Max Wonen

  • henk kortland
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    prima winkel ik heb een staande lamp besteld en is binnen 1 week keuring afgeleverd door post nl ik kom hier zeker nog eens terug.

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Henk, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je lamp! Groet, Team Max Wonen

  • Moja90
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Leuke set niervormige salontafeltjes, net even anders dan anders. Prachtige blikvanger in de woonkamer!

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Moja, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je salontafels! Groet, Team Max Wonen

  • Jannie Vos
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    En uitstekende verpakking en goede service

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Jannie, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling! Groet, Team Max Wonen

  • Brigitte
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    De communicatie over het bezorgen was ronduit slecht! Product is prachtig.

    Antwoord van Max Wonen

    Beste Brigitte,

    Hartelijk dank voor uw bericht en uw positieve feedback over het product. Fijn om te horen dat het artikel naar wens is.

    Het spijt ons echter te vernemen dat u minder tevreden bent over de levering. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij ervoor gekozen om de verzending via een externe transporteur te laten verlopen. Na het verzenden van uw bestelling hebben wij u hierover direct per e-mail geïnformeerd. Verdere communicatie en afhandeling van de levering verlopen vervolgens via de transporteur.

    In ons systeem zien wij op dit moment geen bijzonderheden met betrekking tot de levering. Toch vinden wij het erg belangrijk om van u te horen wanneer iets niet naar wens verloopt. Met uw feedback kunnen wij dit namelijk oppakken en bespreken met de transporteur, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Wij horen daarom graag wat er precies niet goed is gegaan bij de levering.

    Alvast dank voor uw terugkoppeling.

    Team Max Wonen

  • Manu van Aalten
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Salontafel

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Manu, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je salontafel! Groet, Team Max Wonen

  • Anneke
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Mooie meubels voor een redelijke prijs. Keurig op tijd bezorgd, vriendelijke bezorgen

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Anneke,

    Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tv meubel en salontafel!

    Groet,
    Team Max Wonen

  • G. Geertsema-Jager
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    De bezorger heeft het vloekleed bij mij bezorgd en uitgepakt. Daarna heeft hij het op de goede plek gelegd omdat ik dat zelf niet meer kan. Wat een service. Geweldig!

    Antwoord van Max Wonen

    Hi, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je vloerkleed. Groet, Team Max Wonen

  • Sita Vd schaaf
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Product was beschadigd

    Antwoord van Max Wonen

    Hi, Wat vervelend om te horen dat je bestelling is beschadigd. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen via het volgende mailadres: info@maxwonen.nl Groet, Team Max Wonen

  • Wim Herrewijn
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Snelle levering

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Wim, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling. Groet, Team Max Wonen

  • Tolga Koblay
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Ik heb op 18 februari drie wandplanken besteld die volgens de website op voorraad waren. De bestelling werd bevestigd, maar een levering bleef uit. Pas op 10 maart heb ik zelf contact opgenomen, waarna de planken die week alsnog werden geleverd.

    Helaas ontving ik slechts twee in plaats van drie wandplanken. Volgens de winkel was dit een fout in het magazijn. Vervolgens begon een lang proces van contact en afhandeling, waarna ik uiteindelijk besloot de planken terug te sturen. Tot mijn verbazing moest ik ook nog zelf de retourkosten betalen.

    Al met al geen prettige ervaring.

    Antwoord van Max Wonen

    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Allereerst willen wij nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor het verloop van uw bestelling. Door een interne fout is uw order helaas over het hoofd gezien, waardoor deze niet binnen de gestelde termijn is verzonden. Daarnaast is er bij de verwerking in ons magazijn een vergissing gemaakt, waardoor u slechts twee in plaats van drie sets wandplanken heeft ontvangen.

    Wij begrijpen dat dit voor u een vervelende ervaring is geweest en vinden het spijtig om te horen dat de ontvangen sets niet aan uw verwachtingen voldoen.

    Zoals aangegeven kunt u de producten retourneren op eigen kosten. Na ontvangst van de sets, hebben wij de creditering direct in orde gemaakt en de financiële afhandeling in werking gezet.

    Wij hebben uw correspondentie nagekeken en zien dat wij vanuit onze zijde steeds zo snel mogelijk hebben gereageerd. Tegelijkertijd begrijpen wij dat dit het ongemak niet wegneemt.

    Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en de minder prettige ervaring. Mocht u nog vragen hebben of verdere hulp wensen, dan staan wij uiteraard voor u klaar.

    Met vriendelijke groet,
    Team Max wonen

  • Bert
    Geverifieerde klant van Max Wonen

    Snel en correct geleverd, wel te weinig inspraak in de lever dag

    Antwoord van Max Wonen

    Hi Bert, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling. Groet, Team Max Wonen