MaxVision
We zijn een bedrijf dat producten op de markt brengt die jouw leven een stuk makkelijker maken. Onze visie is om in kaart te brengen wat jij nodig hebt en dit met de beste prijs-kwaliteitsverhouding aan te bieden. Het is deze benadering die leidt tot maximale visie, progressie en innovatie. En misschien wel het allerbelangrijkste, wij zijn er vooral voor jullie.

Lidmaatschap per 09-08-2023 stopgezet

8,0

• Ian

Niet geleverd

• Kop
    Review voor MaxVision

NIET AAN BEGINNEN ZIJN DROPSHIPPERS ZE BELOVEN EEN SNELLE LEVERING EN DAN LATEN JE WACHTEN WACHTEN WACHTEN MAN MAN MAN WACHTEN WACHTEN WAT EEN ROTBEDRIJF DIE MOET GEWOON WEG !

• Yannick
    Review voor MaxVision

MaxVision, kapot product wil hem terug sturen. Ze reageren nergens meer op! Zeer vervelend dit . Mijn termijn is ondertussen verlopen. 14 dagen geleden. De eerste en de laaste bestelling

• Bert de Ruiter

Defect apparaat ontvangen.
    Klanten service reageert nergens op.
    Ik wacht al dagen.
    Nog even en ik heb geen bedenktijd meer.

• Anita
    Review voor MaxVision

Hele goede service, reageren snel! Superfijn dat ze me zo snel hebben kunnen helpen aan een weer werkend kabeltje! Heel erg bedankt!

• WM Apol
    Review voor MaxVision

Goede service nadat post.nl mijn pakket niet had bezorgd

• Bjorn
    Review voor MaxVision

Samsung afstandsbediening voor oma gekocht omdat de oude versleten was. Batterijen erin en werkend! Helemaal goed!

• Mo
    Review voor MaxVision

Ik had een screenprotector van een iphone 12 pro besteld. Ik kreeg een verkeerde opgestuurd, kan gebeuren zou je zeggen. Dus ik nam contact op met de klantenservice en zij zouden de goede screenprotector sturen. Kreeg hem gister binnen, en raad eens... Ik krijg gewoon precies dezelfde screenprotector opgestuurd die duidelijk niet van een iphone is... Klantenservice reageert ook traag.

• Johan vd Poest
    Review voor MaxVision

Gisteren via Bol.com een snoertje besteld. Uiteraard nog niet ontvangen (wel erg vroeg dag, dus dat verwacht ik ook zeker niet), dus een kleine slag om de arm over de staat van het bestelde. Maar waarom ik deze review schrijf is vanwege de keurige mail die ik ontving over de status van de bestelling, en hoe die misschien wat vertraagd kan zijn, na het aanbieden van het product aan de bezorgdienst. Het lijkt iets kleins en een pessimist kan het indekken noemen, maar hoe verfrissend is het om een dergelijk mailtje te ontvangen. Een dikke 10 voor de communicatie vooraf.

• D

Beter contact met klanten