Maxicomfy
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 30-04-2025 ingetrokken
-
Cenk
Als allereerst wil ik beginnen wat een top zaak ! Ik ben super goed geholpen door Maxicomfy, het personeel is aardig en dienstverlenend.
Al met al top bedrijf ? -
Can
Mooie prijzen en goede service vooral klantvriendelijk. Wat een geweldige meubelzaak.
-
peter van dijk
Goed geholpen door de personeel , goeie advies gekregen bij het aankoop van onze producten zeer aanrader Maxcicomfy Breda
-
Remco
Een bank, een bed, salontafels en een eetkamertafel met 6 stoelen gekocht in Beverwijk. Helemaal naar onze smaak. Ook al was het best druk, de vriendelijke verkoper nam alle tijd en was behulpzaam in het meedenken.
-
Lina
I ordered a couch with specific details, but the one delivered did not match my order. When I requested a return or replacement, the store refused, claiming it was not their fault. Despite providing all necessary proof, including the invoice and WhatsApp conversations, they initially did nothing to resolve the issue.
It was only after I mentioned that I would file a complaint with Autoriteit Consument & Markt (ACM) that they agreed to offer a replacement. While I appreciate the eventual resolution, it is disappointing that I had to escalate the matter before they took responsibility.. -
Karapinar
Slechte kwaliteit en dramatische service – absoluut geen aanrader!
Ik heb bij Maxicomfy een bankstel besteld, maar wat een teleurstelling! Niet alleen werd de bank incompleet geleverd, maar de kwaliteit was ook ver onder de maat. Na talloze telefoontjes, appjes en e-mails beloofden ze nieuwe banken te leveren. Helaas kwam er opnieuw een set met precies dezelfde problemen!
Na nóg meer contact opnemen werd uiteindelijk gezegd dat ze niets meer voor ons konden betekenen. Geen oplossing, geen compensatie, helemaal niets. De klantenservice is onbereikbaar, traag en totaal niet behulpzaam.
Antwoord van MaxicomfyBeste Karapinar,
Wij hebben na de eerste klachten zowel voor u als voor uw ouders een nieuwe bank laten maken. Deze bankstellen zijn zowel door de fabrikant als door ons gecontroleerd voor de aflevering. Ook de bezorgers hebben geconstateerd dat de banken geen gebreken of fouten hadden. U verwacht van een bankstel dat er geen plooivorming zal optreden, dit is natuurlijk niet mogelijk. Ook vindt u het raar dat er een opening zit tussen de rugleuning en de zitting, dit is natuurlijk te gek voor woorden want dit is altijd het geval! Wij zijn meerdere keren langs geweest en er is dan ook niks aan te merken op de geleverde bankstellen. U heeft voor als nieuwe bankstel een andere model gekozen die een afmeting heeft van 230x300. U geeft nu aan dat de afmeting anders is dan het eerste bankstel. Alle afmetingen van onze bankstellen staan vermeld. Wij vinden het zeer vreemd dat u achteraf hierover begint.
Wij vinden het erg jammer dat er misbruik wordt gemaakt van onze bereidwilligheid van onze service. We doen ons uiterste best om al onze klanten tevreden te houden, zelfs klanten waarvan de garantie is verlopen helpen we uit coulance. Dus dit wat u zegt en doet vinden we totaal niet redelijk.
Wij hebben er alles aan gedaan om u en uw ouders tevreden te stellen, maar dat is bij jullie echt onmogelijk.
Met vriendelijke groet,
MaxiComfy -
Joop
Mooie winkel. Mooie meubels. Zeer vriendelijke verkoper AANRADER!!!!!
-
Sidika Sari
Slechte service! Telefonisch niet bereikbaar, watsapp geen reactie een bestelling na 6 maanden nog steeds niet bezorg!
-
Karlijn
We hebben een probleem met de bank. We moesten een foto sturen, maar geen gehoor. Ook bij meerdere keren bellen. Nu al meer dan 2 week verder en niks gehoord. Terwijl we nog onder de garantie vallen.
-
B
Klantvriendelijk en goede service. De jongens die kwamen bezorgen waren erg vriendelijk en netjes.
-
Adelin Eliseev
Snelle levering heb het kabeltje voor mijn nachtkastjes niet bij helaas. De monteurs waren tof snel en goed geregeld
-
SA
Ik heb in augustus online de loungebank teddy besteld. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice en die zijn niet bereikbaar telefonisch of via de app. Uiteindelijk één van de vestigingen gebeld en daar iemand te pakken gekregen.na 10 weken nog steeds geen update over mijn bank! Slechte zaak 8-12 weken levertijd en nog steeds niks bekend. Ben bang dat het niks het wordt.
-
Agil
Ik heb 6 eetstoelen, eettafel, bankstel en een salontafel gekocht bij hun.
Eetstoelen binnen gekregen allemaal waren die hoekjes ingeduikt ik heb het toen gelijk aan de bezorger laten zien en ik moest fotos maken naar hun toe sturen. Zo gezegd zo gedaan 5 weken verder niets meer van gehoord en als ik de verkoper in breda erop aan spreek hij zegt ik heb alles voor je gedaan maar de hoofdkantoor geeft mij geen antwoord. Ik had ook een verlengstukje besteld voor mijn bank die was verkeerd besteld na 5 weken wordt tegen mij gezegd ja we hebben nu een andere voor je besteld die krijg je over 4 weken. Lekker bezig jongens ga zo door (not) -
Shahrzad Akbari
Was helemaal prima bedankt 🌹🙏🏻
-
van der Ven
Super goed geholpen bij Maxicomfy Rotterdam door Zafer! Alles op maat en naar wens kunnen laten maken. Bedankt!
-
Peter
slecht georganiseerd, ben .mijn bestelling uiteindelijk zelf gaan halen
..