Mazzelz

Mazzelz

Mazzelz is een conceptstore met een hippe, duurzame en bijzondere baby / kids collectie. We doen ons best om de mooiste merken samen te brengen zodat jij bewust kunt shoppen op waarden die voor jou belangrijk zijn. Betaalbare kwaliteit en eerlijk design is waar we voor gaan.
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Lianne de Kort

Goede service!

• Cindy
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Snelle levering en duidelijke communicatie. Had al op verschillende websites dit product besteld maar kreeg dan na een aantal dagen te horen dat het was uitverkocht. Bij Mazzelz was dit gelukkig niet het geval en werd het gewoon na een paar dagen geleverd.

• Hoe beoordeel je Mazzelz?

• Gerdi Ijpelaar
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Snelle levering en producten waren netjes verpakt en zag er goed uit.

• J. Biesmans
    Geverifieerde klant van Mazzelz

De cadeauboxen zien er goed verzorgd uit en snelle levering!

• Maria Hendriks

• Inge Derks-Loomans
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Bestellen via bol.com lukte niet door een storing. Mazzelz benaderde mij om aan te geven dat product dat ik wilde, nog op voorraad was. Allemaal super goed en netjes opgelost!

• I Noorlander
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Super leuke spulletjes. Jammer dat de losse items in het pakket zaten en niet apart (hierdoor moest ik het pakket al openen wat bestemd was als kado).

Antwoord van Mazzelz

Beste I Noorlander, Leuk dat je voor een kraamcadeau van Mazzelz koos! In bijna alle gevallen willen klanten losse items die met een kraamcadeau mee besteld worden toevoegen aan het cadeau. Hier waren we dan ook vanuit gegaan, excuses daarvoor.

Om dit in het vervolg te voorkomen zullen wij het notitieveld in het afrekenproces aanpassen zodat het duidelijker is dat er specifieke wensen achtergelaten kunnen worden.

Franka van Mazzelz

• Sandy Hasselt
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Fijne webshop en mijn vraag werd snel beantwoord, top!

• Jennifer
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Super leuk gepersonaliseerd pakketje en snel bezorgd!

• Ramsha Maqsood
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Wel schattig maar vond super klein😅😀had wat groter verwacht en ik vind persoonlijk wel prijzig

Antwoord van Mazzelz

Bedankt dat je voor onze webshop hebt gekozen! We waarderen je feedback en betreuren het te lezen dat je er iets anders van had verwacht. Je koos voor kraammand meisje - zwaan. Dit is inderdaad een schattig mandje, momenteel de kleinste variant in ons aanbod. We zullen de product omschrijving aanpassen zodat het duidelijker is wat de maat is en welke maat-variaties verkrijgbaar zijn om misverstanden en teleurstelling waar mogelijk te voorkomen.

• Babs
    Review voor Mazzelz

een schattig speeldoosje met drie leuke liedjes

en een zacht gekleurd sterrenhemeltje

een beeldig kraam geschenk

babs

• Glenn Blume
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Leuke producten, mooie pakketten en snelle levering

• S. Moorees
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Mooie producten met zorg uitgezocht. Snelle service en aardige eigenaren.

• Katie Brouwer
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Super goede service ! Blij met het behang!!

• MM
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Mooie producten en fijne service!

• Roy van Eijndhoven
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Een overzichtelijke webshop met leuke artikelen, je kunt er makkelijk slagen als je op zoek bent naar een kraamcadeau. De bestelling was goed verpakt en hebben we ook heel snel ontvangen. Zeker een aanrader.

• Sandra Schlenter
    Geverifieerde klant van Mazzelz

snelle levering van een mooi kraamcadeau! top!

• Leonie Van Koolwijk
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Leuke pakketjes ook voor een kleiner budget.
    Super!

• Sandra Ruck
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Hele goede service. Vriendelijk, snelle verzending. Leuke website met leuke spullen.

• Chantal Cuijpers
    Geverifieerde klant van Mazzelz

Super fijn van begin tot einde. Hele overzichtelijke website dus ook gemakkelijk te bestellen. Daarna duidelijk contact gehad over het ophalen. Mooie prijs en kwaliteit verhouding. Dus zeker voor herhaling vatbaar.