MediaWinkel.eu

MediaWinkel.eu

Mediawinkel.eu, specialist in Elektronica en Marine.
Mediawinkel.eu maakt het voor jou mogelijk om een keuze te maken uit een groot en zeer divers aanbod aan allerhande elektronica. Zo is het hier bij Mediawinkel.eu niet uitsluitend mogelijk om te kiezen voor gaming gerelateerde accessoires, daarnaast zijn er ook heel wat benodigdheden om te varen in ons aanbod terug te vinden.
9,1
Filter 1264 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1263 met beschrijving

• Timothie Sentrie
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Tracker en OBD FMM003 was niet op voorraad en heb dan de tracker FMC003 met OBD verkregen van jullie , instellingen GPS track zijn ok , ik kan de OBD parameters aflezen van de teltonika config. maar ik kan het toestel maar niet verbinden met mijn headunit Eonon vie bluetooth , ik heb alle geprobeerd , het is gekoppeld of in een andere app blijft die maar pairen...ik ben ten einde raad

• Steven Heyvaert
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Goede service en snelle levering

• Hoe beoordeel je MediaWinkel.eu?

• Patrick K
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Heel behulpzaam en duidelijk advies

• E. Wiegers
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Handige website, snelle levering. Mijn bestelling ging vlekkeloos

• Maurice
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Helder geïnformeerd over de levertijden en alternatieven, uiteindelijk toch nog snelle levering van gewenste product. Dus tevreden

• glenn franckaert
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Goede service uitleg en snelle verzending zeer vriendelijk 🤗

• Jaap
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Snelle service, goede communicatie mbt de levering, prima produkt

• Yorick
    Review voor MediaWinkel.eu

Pas op met deze partij! Na de levering van een elektronisch kastje €700, ontstonden er twijfels of het Überhaupt past. De importeur van het product had bevestigd dat het zou passen. Later heeft de importeur bevestigd een foutje te hebben gemaakt en het product blijkt niet te passen. Hierop heeft de importeur mediawinkel een aanbod gedaan het op te lossen. Maar mediawinkel werkt hier niet aan mee en ze nemen de spullen niet terug. Bij deze webwinkel bestel ik nooit meer!

• Roel

• H van laar
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Snelle levering goede communicatie en mooi geregeld met gelijk de factuur op de mail

• Mario Biekmann

Snel in huis👍

• Early
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Levering en telefonisch service is top. Ik hoefde de update voor koppelen met iPad niet uit te voeren. Dit is reeds gedaan door Mediawinkel. Product werkt supertop.

• M. Roverts
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Nooit ontvangen en geen bericht hierover na het plaatsen van de review direct contact gehad en alles is perfect geregeld.

• Joost Knoll

Snelle en correcte service

• Hariette Bentert
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Vriendelijke mensen en snelle service

• Marco
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Altijd juiste prijs en service

• Ruud Groenestein

Prima bedankt

• Mieke van der Does

Prima

• Mario Tromp
    Geverifieerde klant van MediaWinkel.eu

Wel heel duur voor een kabeltje

• Peter Moss

Goede service en prijs