Mega Beauty Shop®

Mega Beauty Shop®

Groothandel in Pedicure-, Nagel- en beautyproducten
Uw partner in beautyproducten.

• Marise
    Review voor Mega Beauty Shop®

Op maandag besteld en de volgende dag geleverd. Netjes ingepakt. Helaas lekte twee pompflesjes, conctact via whatsapp en kreeg de volgende dag twee nieuwe flesjes geleverd met nog een een nail art dingetje erbij. Ik bestel voortaan hier mijn nagel spullen!

• Evie
    Review voor Mega Beauty Shop®

Vriendelijke, goede en snelle service.

Product was door de verzending wat beschadigd. Klantenservice kwam met 2 goede voorstellen, samen een passende oplossing gevonden. Zoals het hoort!

Antwoord van Mega Beauty Shop®

Beste klant, bedankt voor je fijne response, blij dat we met elkaar tot een passende oplossing zijn gekomen. Ik wens je vooralsnog veel plezier van je aankoop.

• Hoe beoordeel je Mega Beauty Shop®?

• Yasmin
    Review voor Mega Beauty Shop®

Super klantvriendelijk en hele goede service!

Antwoord van Mega Beauty Shop®

Bedankt voor jouw feedback, hier zijn wij heel content mee! Dankjewel. Wij hopen je snel weer te mogen en kunnen helpen met onze service en producten.

• Jamie-lee Obermeijer
    Review voor Mega Beauty Shop®

Goede service en klantvriendelijk!

• Coby van Bentum
    Review voor Mega Beauty Shop®

Super goede service! Mijn paraffine bad deed het niet meer. Op donderdag gebeld en teruggestuurd, op dinsdag een nieuwe ontvangen incl. paraffine blokken. Heel vriendelijk en behulpzaam. Echt top!!!

Antwoord van Mega Beauty Shop®

fijn dat wij het konden oplossen voor u ! hartelijk dank voor u beoordeling ! dit stellen wij enorm op prijs. wij hopen u snel weer te mogen voorzien van nieuwe producten.

• Therese

super service!!

• Sabiha
    Review voor Mega Beauty Shop®

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteitverhouding, uitstekende bezorgservice!

• Manuel B.
    Review voor Mega Beauty Shop®

Professionele en snelle aanpak van zaken
    Duidelijke communicatie achteraf.

• Stephanie
    Review voor Mega Beauty Shop®

De producten zijn goed en de prijzen zijn normaal en een snelle service

• C. Opmeer
    Review voor Mega Beauty Shop®

Top service en tips! Een hele goede kwaliteit en prijs verhouding!

• Centha
    Review voor Mega Beauty Shop®

Goede service, mooie nageltafel ontvangen. Toen bleek dat er sprake was van een misverstand omtrent de bestelling, was men bereid om tot een gepaste oplossing/compromis te komen. In mijn tweede pakket trof ik zelfs allemaal goodies aan die ik niet verwacht had🤩Super klantgerichte behandeling gehad en ik zal in de toekomst zeker meer bestellingen plaatsen.

Hoi Centha.

Wat een ontzettend lieve beoordeling. Heel erg bedankt, wij waarderen dit enorm.

Cynthia

• Sharina
    Review voor Mega Beauty Shop®

Wat een fijn bedrijf. Ik had een vapozone via bol.com bij ze gekocht. Ik kreeg gelijk een antwoord en de klacht (die uiteindelijk helemaal geen klacht was) werd snel afgehandeld. Ze boden aan om even langs te komen of het artikel op te sturen. Ik koos ervoor om langs te gaan, zonder spijt. Ik werd hartelijk verwelkomd en uiteindelijk bleek het artikel dus verkeerd geïnstalleerd door mijzelf, ze lieten zien hoe het wel moest en ik ging als tevreden klant weer weg. Bedankt dames!

Hoi Sharina.
    Heel erg bedankt voor je ontzettend lieve review. Hier zijn wij heel erg blij mee. En we zijn blij dat we het voor je hebben kunnen oplossen/uitleggen!

Liefs Team Mega Beauty Shop

• keni-kazhan@hotmail.com
    Review voor Mega Beauty Shop®

Vriendelijk, klantgericht en goed service. Als er iets mis gaat met de bestelling wordt snel en goed opgelost.

• C.K.

Super service

• Cindy Van Zaelen

Jullie zijn toppers, SUPER snelle levering én top service 👍

• An Vanden Dungen

goede prijs kwaliteit

• Z
    Review voor Mega Beauty Shop®

Er staat afterpay maar je kan geen gebruik maken er van , gellak is echt slecht schildert na 1 dag all

• C.

Super blij

• marian waltman
    Geverifieerde klant van Mega Beauty Shop®

Snelle levering en goede service.

• Elzbieta Mulder-Pydo

Top!