Mega Beauty Shop®

Mega Beauty Shop®

Groothandel in Pedicure-, Nagel- en beautyproducten
Uw partner in beautyproducten.

• Evie
    Review voor Mega Beauty Shop®

Vriendelijke, goede en snelle service.

Product was door de verzending wat beschadigd. Klantenservice kwam met 2 goede voorstellen, samen een passende oplossing gevonden. Zoals het hoort!

Antwoord van Mega Beauty Shop®

Beste klant, bedankt voor je fijne response, blij dat we met elkaar tot een passende oplossing zijn gekomen. Ik wens je vooralsnog veel plezier van je aankoop.

• Yasmin
    Review voor Mega Beauty Shop®

Super klantvriendelijk en hele goede service!

Antwoord van Mega Beauty Shop®

Bedankt voor jouw feedback, hier zijn wij heel content mee! Dankjewel. Wij hopen je snel weer te mogen en kunnen helpen met onze service en producten.

• Hoe beoordeel je Mega Beauty Shop®?

• Jamie-lee Obermeijer
    Review voor Mega Beauty Shop®

Goede service en klantvriendelijk!

• Coby van Bentum
    Review voor Mega Beauty Shop®

Super goede service! Mijn paraffine bad deed het niet meer. Op donderdag gebeld en teruggestuurd, op dinsdag een nieuwe ontvangen incl. paraffine blokken. Heel vriendelijk en behulpzaam. Echt top!!!

Antwoord van Mega Beauty Shop®

fijn dat wij het konden oplossen voor u ! hartelijk dank voor u beoordeling ! dit stellen wij enorm op prijs. wij hopen u snel weer te mogen voorzien van nieuwe producten.

• Therese

super service!!

• Sabiha
    Review voor Mega Beauty Shop®

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteitverhouding, uitstekende bezorgservice!

• Manuel B.
    Review voor Mega Beauty Shop®

Professionele en snelle aanpak van zaken
    Duidelijke communicatie achteraf.

• Stephanie
    Review voor Mega Beauty Shop®

De producten zijn goed en de prijzen zijn normaal en een snelle service

• C. Opmeer
    Review voor Mega Beauty Shop®

Top service en tips! Een hele goede kwaliteit en prijs verhouding!

• Centha
    Review voor Mega Beauty Shop®

Goede service, mooie nageltafel ontvangen. Toen bleek dat er sprake was van een misverstand omtrent de bestelling, was men bereid om tot een gepaste oplossing/compromis te komen. In mijn tweede pakket trof ik zelfs allemaal goodies aan die ik niet verwacht had🤩Super klantgerichte behandeling gehad en ik zal in de toekomst zeker meer bestellingen plaatsen.

Hoi Centha.

Wat een ontzettend lieve beoordeling. Heel erg bedankt, wij waarderen dit enorm.

Cynthia