Megatip
1.798 klantbeoordelingen
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• J.H. Smit
    Review voor Megatip

Goede spullen en keurige levering

• Ronald
    Review voor Megatip

Snel en houd je goed op de hoogte over je bestelling, een aanrader!!!

• Hoe beoordeel je Megatip?

• Peter

Zeer goede ervaring

• Philippe
    Review voor Megatip

Alles Perfect, Levering Ok/ Prijs OK /Product OK / comunicatie OK /Levering OK Een aanrader / kopen zonder zorgen het zou fijn zijn mocht het altijd zo zijn

• Nancy
    Geverifieerde klant van Megatip

Goed verzorgde en snelle levering

• K.G. Tanka
    Geverifieerde klant van Megatip

Snelle en prima levering. Product voldoet aan verwachting.

• Tilly Siebel

probleem is goed opgelost

Antwoord van Megatip

Geachte heer , mevrouw , Siebel
    Vriendelijk dank voor Uw bericht
    Onze excuses voor het ongemak u ondervindt ,
    Telefonisch zijn wij bereikbaar tijdens werkdagen van 09:00 uur tot en met 17:00 uur , Zou het kunnen dat U telefonisch contact opnam tijdens het weekend ? , waarbij U automatisch wordt doorverbonden naar de server. Echter moeten wij U toch mededelen dat onze klantenservice mails ( in de mate van het mogelijk, binnen 48 uur ) tijdens werkdagen beantwoord. Doch moeten wij U hierbij wel formeel meedelen geen mail van Uw klacht hebben ontvangen op onze klantenservice info@megatip.be.
    Uw pakket is pas 05/09/2019 geleverd , en Uw klacht dateert al van 07/09/2019 , wij vragen enkel een klein beetje begrip en geduld van onze klanten voor een zo spoedig mogelijke oplossing.
    Wij zullen U zo spoedig mogelijk contacteren via mail voor een gepaste oplossing. Bedankt voor Uw geduld en begrip.

Hopende U hiermee voldoende hebben informeert verblijven wij steeds ter Uwer beschikking
    Met vriendelijke groeten
    Megatip

• Monica vinckens
    Review voor Megatip

Geweldig product,het is vandaag aangekomen en direct uitgebreid getest en ik moet zeggen dat heel fijner is om nu af te stoffen dan vroeger en het is razendsnel gedaan,wat een plezier om je huis netjes te laten blinken via de TURBO DUSTER.

• Dita .S.
    Review voor Megatip

Heel tevreden met de kattenstaart vliegengordijn!
    Snelle levering Super!

Dita . S
    Nederland.

• Maria V

Correcte en snelle levering
    Goede communicatie omtrent de levering en uitstekende producten
    Ben een Tevreden klant