Melano Jewelry

Melano Jewelry

Melano is het leukste sieradenmerk van Nederland. Waarom? Goede vraag! Melano sieraden kennen oneindig veel mogelijkheden dankzij het unieke verwisselbare concept en de vele stacking mogelijkheden! Door middel van een schroefdraad bij de Twisted, Vivid en Globe collecties kies jij iedere dag een eigen kleur steen uit om te matchen met je outfit of mood. Shop vandaag nog jouw favoriete ring, ketting, armband, hanger of oorbellen en ervaar het het plezier van combineren.
9,5
Filter 1694 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1693 met beschrijving

• Clara Garcia
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Super mooie en goede kwaliteit, chique..

• Elisabeth

👍👍👍👍👍

• Hoe beoordeel je Melano Jewelry?

• Annemarie Diks

Fantastisch

• Wilma
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Snelle en goede levering.

• Helmi Elbersen
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Geweldige snelle en leuke levering

• Anneke
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Mooie en kwalitatief goede spullen. Snelle en goede service.

• Kim Lubberman

Snel binnen!

• Chris
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Heel mooi en elegant ,ben er echt tevreden over,ik heb direct bijbesteld

• christine
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Goede service, ruim aanbod aan producten, vlugge levering.

• Sabina Seidzade
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Klantservice os noet heel hoed. Via watsap geef antwoord volgende dag

Hi Sabina,

Bedankt voor je review! Wat vreemd! Ik zie dat al jouw berichtjes direct beantwoord zijn 💗

Als je nog vragen hebt, dan mag je altijd een mailtje sturen naar hello@melano-jewelry.com!

Liefs Team Melano 🌸

• Annemie Lambrechts

Alles prima,snelle levering

• L.J. de Jong
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

De geleverde kwaliteit en uiterlijk van het produkt zijn te laag voor de gevraagde prijs

Hi,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend dat de kwaliteit van het sieraad niet overeenkomt met je verwachting. Je mag de sieraden altijd retourneren en dan krijg je gewoon je geld terug 💗

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je gerust een mailtje sturen naar hello@melano-jewelry.com!

Liefs Team Melano 🌸

• Jolanda de De Kuijer
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Super snel geleverd en erg mooi

• Natalie Thienpont
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Zeer snelle levering en top inorde.

• Marleen Ponnet
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Heel mooi kwaliteit, super blij mee

• Irma de Ronde
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Snelle verzending .alleen de kleur van het steentje wijkt af van de kleur op de site

• Tine
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Mooi steentje, cosmic, super snelle levering.

• By Nans
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Snelle, correcte levering. Mooie ringen. Ik ben blij met mijn eerste bestelling bij Melano. Er volgen zeker nog bestellingen!

• Anja Troostheide
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Elke dag bericht dat het de volgende dag wordt bezorgd! Na een week nog niet binnen! Wat gaat er fout???

Hi Anja,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend dat je je pakketje nog steeds niet ontvangen hebt 🙁 Ik zie dat je afgelopen zondag besteld hebt. Dat houdt in dat wij je pakketje maandag ingepakt en verstuurd hebben en PostNL het normaalgesproken de dag erna levert. Het lijkt alsof je pakketje onderweg wat vertraging heeft opgelopen. Helaas is dit iets waar wij geen invloed op hebben omdat PostNL na afgifte verantwoordelijk is voor het pakketje.

De procedure werkt als volgt. Wij kunnen een week na de laatste update een onderzoek bij PostNL starten om te achterhalen waar het pakketje gebleven is. Zou je ons a.s. dinsdag via hello@melano-jewerly.com willen laten weten of je het pakketje inmiddels ontvangen hebt?

We horen het graag van je 💘

Liefs Team Melano

• Els Declerck
    Geverifieerde klant van Melano Jewelry

Snelle service en rap thuis . Was iets niet .direkt mail gekregen en daarna een mail dat de bestelling in orde was,.