Mell's Favorite

Mell's Favorite

Ik geloof dat elke vrouw zich mooi en uniek zou mogen voelen. Daarom help ik vrouwen zich compleet te kunnen maken waardoor ze zich niet meer incompleet en leeg hoeven te voelen. Dit doe ik doormiddel van sieraden die ze vol enthousiasme en met passie kunnen dragen waardoor ze zich weer aantrekkelijk voelen en comfortabel kunnen zijn en dit uitstralen.

• Romy
    Geverifieerde klant van Mell's Favorite

Top service! Heerlijke producten ( wasparfum, stofzuigerkorrels & auto parfum)

• Marielle van Weele
    Geverifieerde klant van Mell's Favorite

Netjes verpakt, snel geleverd. Leuk berichtje en presentje er bij. De oorbellen zijn prachtig.

Antwoord van Mell's Favorite

Wat fijn om te horen en super bedankt voor deze mooie review. We hopen dat je veel plezier van de oorbellen gaat hebben! Liefs, Melanie

• Hoe beoordeel je Mell's Favorite?

• Tara
    Review voor Mell's Favorite

Onwijs mooie selectie sieraden! Snelle service / levering, niks om op aan te merken. Bestelling was ook erg leuk en met zorg ingepakt! :) Een absolute aanrader.!

• Fenna
    Review voor Mell's Favorite

Hele fijne en snelle service!! Super leuke sieraden van goede kwaliteit en zeer betaalbare prijs.

• Lieke Spaan
    Review voor Mell's Favorite

Tijdens het bestellen per ongeluk verkeerde verzending gekozen. Na een mailtje werd dit per direct opgelost. Top service! Daarbij ook nog eens super mooie kwaliteit sieraden en voor een leuke prijs. Aanradertje dus, ik ben fan!

• Celine j.
    Review voor Mell's Favorite

Leuke oorbellen gekocht bij Mell. Na een tijdje was er iets niet goed met 1 daarvan. Mell heeft dit fantastisch opgelost. Ik kreeg gelijk een nieuwe set.

• Arnissa
    Review voor Mell's Favorite

Echt een top service en goede kwaliteit sieraden! Snelle service en Melanie zet haar klanten echt op de eerste plaats! Topper!

• Monique
    Review voor Mell's Favorite

Super leuke sieraden voor een leuk prijsje, ik ben fan...

• Martien
    Review voor Mell's Favorite

Ik heb de sieraden voor mijn vriend besteld als cadeau. Ze is er super blij mee. De kwaliteit is goed voor de prijs en ik had alles snel in huis.

• Mickey
    Review voor Mell's Favorite

Echt super leuke sieraden en goede kwaliteit ! Goede service en super klantvriendelijk. Mocht het ophalen en kon op locatie betalen. Ga zeker vaker bestellen.

• Desiree van Eijk
    Review voor Mell's Favorite

Ik koop regelmatig sieraden bij Mell's Favorite. Deze blijven mooi, en zijn prima van prijs. En is het toch net niet wat je zoekt kun je het altijd ruilen.

• Noëlle
    Review voor Mell's Favorite

Mooie sieraden voor een leuke prijs🤩🤩🤩

• Richelle van H
    Review voor Mell's Favorite

Super leuke sieraden en ook leuk betaalbaar. Kwaliteit is ook goed. Al meerdere dingen gekocht en ben er super blij mee🥰

• Mandy Daems
    Review voor Mell's Favorite

Goede sieraden van degelijke kwaliteit!