Memory Outlet Roermond

Memory Outlet Roermond

Webwinkel in geheugenkaarten, usb sticks en aanverwante artikelen
9,9

• B Trommelen
    Geverifieerde klant van Memory Outlet Roermond

Goedkoop en snelle levering. De verkoper denkt mee. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de garantie, maar moest daar wel een waarde toekennen, omdat ik anders niet verder kan.

• Henk Degen
    Geverifieerde klant van Memory Outlet Roermond

prijs kwaliteit verhouding prima en snelle afhandeling.

• Hoe beoordeel je Memory Outlet Roermond?

• Erik Haaijema

Top geregeld

• Wietse Bijlstra
    Geverifieerde klant van Memory Outlet Roermond

Goede prijzen en goede service

• Gilbert van Haasen
    Geverifieerde klant van Memory Outlet Roermond

Snelle goed service, goedkoop. Eigenlijk zoals je het graag ziet! Top winkel!

• Ad Hartogs
    Geverifieerde klant van Memory Outlet Roermond

Geweldige service zeer snelle verzending

• Jonathan
    Review voor Memory Outlet Roermond

Ik heb laatst een USB-stick gekocht. Ik had er een paar problemen mee, maar degene waarmee ik aan de telefoon sprak, hielp mij erg goed!

• Hans
    Review voor Memory Outlet Roermond

Zeer goede webwinkel waarin kennis en kunde op zeer hoog niveau zijn, net als de service. Gezien wat oudere apparaten sommige geheugenkaarten niet(altijd) kunnen lezen? Werd bij bij een andere geheugenkaart zeer snel toegestuurd. Alles zeer snel en correct afgehandeld.Een Top-Winkel!

• Frans Graven
    Review voor Memory Outlet Roermond

Ik heb bij Memory Outlet Roermond meerdere keren geheugenkaarten voor wat oudere apparaten gekocht. De prijzen zijn heel billijk, de levering snel en accuraat en bij vragen kreeg ik de bedrijfsvoerder aan de lijn die mij deskundig adviseerde. Een betrouwbaar bedrijf wat mij betreft.

• Dyon
    Review voor Memory Outlet Roermond

Vandaag TDK 4 Gb CF-card opgehaald bij Memory Outlet Roermond. Kon hem zelfs testen in mijn oude camera. Prima geregeld! Goede service!!