Mena Refurbished

Mena Refurbished

Je kunt mij Mena Refurbished terecht voor al je Refurbished PC's en Laptops. Alle Refurbished PC's en Laptops kunnen op maat geconfigureerd worden.
refurbished laptops refurbished pc refurbished monitors

• Michael Kneefel
    Geverifieerde klant van Mena Refurbished

Goede prijs en de laptop ziet er supergoed uit. Ik kom voor de volgende weer terug!

• Defaney Franken
    Geverifieerde klant van Mena Refurbished

Contact gehad en goed advies gekregen, de laptop besteld en hij ziet er als nieuw uit. Erg blij mee, echt een top winkel.

• Hoe beoordeel je Mena Refurbished?

• Karl Herbots
    Geverifieerde klant van Mena Refurbished

Vlotte service, vlot antwoord op mijn vraag. Mooie prijs kwaliteit.

• Robert
    Review voor Mena Refurbished

Niet alleen heb ik een hele nette laptop gekregen tegen een zeer schappelijke prijs, ook heeft Mena Refurbished geweldige service geleverd. Ik kom zeker terug voor mijn volgende systeem en kan hetzelfde aan iedereen aanraden.

Een aanpassing aan de laptop die ik wilde en die niet in de webshop stond bleek bij navraag toch mogelijk. Er waren bezorgproblemen met PostNL, en Mena Refurbished heeft er veel moeite in gestoken en ervoor gezorgd dat de laptop toch goed aankwam. Ze hielden me ook goed op de hoogte van alles wat gebeurde. Twee duimen omhoog. Zulke winkels vind je niet vaak meer.

• Hans Kammenga
    Review voor Mena Refurbished

heel erg behulpzaam en meedenkend

• Bert
    Geverifieerde klant van Mena Refurbished

Snelle reactie op mail, producten werden in perfecte staat binnen de levertermijn geleverd, vriendelijke pedewerkers

• Tom

Zeer goede RMA dienst

• Bart
    Review voor Mena Refurbished

Je kan Mena bellen om samen naar oplossingen te zoeken! Snelle service en levering.

• sander
    Review voor Mena Refurbished

Prima aankoop-ervaring. Beetje kennis is vereist, je krijgt bij je pakketje geen a4-tje met opmerkingen wat je de komende jaren nog moet doen (bijv. een veilige backup maken van Windows, of wel of niet iets registreren, etc.) of wat ze nog voor je kunnen betekenen (vervangen ooit lawaaiig wordende ventilator of wat dan ook)

• Huibert Jan
    Review voor Mena Refurbished

Hele goede service en erg goed geholpen! Bedankt, en zeker aan te bevelen!

• Mari
    Review voor Mena Refurbished

Een mini PC met bijbehoren besteld en alles volgens afspraak geleverd. Goed verpakt en degelijke communicatie.

• Casper Biesmans
    Review voor Mena Refurbished

Betrouwbare leverancier PC, snel en correct geleverd

• Niels

Correct en snel

• Bertwin
    Review voor Mena Refurbished

Duidelijke website, goede en snelle levering. Navraag over specificaties goed beantwoord en de kwaliteit is prima.

• Dirk
    Review voor Mena Refurbished

Telefonisch bereikbaarheid is goed, vragen woreden duidelijk beantwoord. Goede prijzen voor de consument.

• Martin
    Review voor Mena Refurbished

Goede prijs, goede hardware, goede service

• Lydia
    Review voor Mena Refurbished

Product was op voorraad en heel snel geleverd. Bovendien prima after sales support ontvangen. Kom ik nog eens terug voor meer aankopen.

• Nina
    Review voor Mena Refurbished

Goede site staat meteen onder wat je erbij kunt kopen , echt goed. Snelle levering

• Theo
    Review voor Mena Refurbished

Erg goede prijzen, snelle levering.

• Bart

In orde.