Menina Amsterdam

Menina Amsterdam

De sieraden van Menina Amsterdam hebben een verleden. Dat koesteren we. Via onze kanalen delen we met veel liefde de verhalen van nu. De ervaringen van de vrouwen en meisjes die een hoofdstuk toevoegen aan onze vintage sieraden. Draag je een sieraad van Menina Amsterdam, dan ben je een van de Menina’s.
9,4

• Mitrache Roxana

Amazing 😻

• Natalija Randjelovic

Helemaal top!

• Hoe beoordeel je Menina Amsterdam?

• Barbra
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Echt een prachtige ring, de foto was al mooi, maar in het echt is hij nog mooier. Bewonderingswaardig vakmanschep, supermooi afgewerkt. Snel verzonden en duidelijke communicatie

• Kimberley
    Review voor Menina Amsterdam

Geweldige service. Het steentje van mijn ring was eraf en dus gelijk gebeld als ze iets voor mij konden betekenen en dat was mogelijk. Ik moest mijn ring wel ongeveer 6 weken missen maar dat was allemaal gecommuniceerd. Ook tussentijdse updates ontvangen. De ring sprankelt als nooit tevoren. Super blij met de Customer service en Menina. Bestel binnenkort sws weer sieraden bij ze!

• Olivier Vancoillie
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Spijtig genoeg zeer lange levertijd, (+- anderhalve maand) wel blij met de uiteindelijk gekochte ring!

Antwoord van Menina Amsterdam

Hi Olivier, wanneer je een pre-order besteld dan is daar de levertijd doorgaans 35 dagen voor. Dit staat ook heel duidelijk vermeld bij elk pre-order product. We hebben hier echter nog contact over gehad, dus daar was je van op de hoogte. Uiteraard zijn we blij dat de ring naar wens is :-). Het was het wachten dus wel waard ;-)

• Tim Vandevoorde

Goede en snelle service!

• Esther
    Review voor Menina Amsterdam

Ze bieden slechts 30 dagen garantie, ze hebben dus weinig vertrouwen in hun eigen producten. Terecht, want na 33 dagen kwam ik erachter dat er een diamantje miste. Voor deze reparatie moest ik alsnog betalen. Vertrouw ze niet!

Antwoord van Menina Amsterdam

Hi Eshter, We vinden het enorm jammer om deze review te lezen. Uit eerder mail contact blijkt dat je ring uitvoerig is onderzocht door onze goudsmid. Uit dit onderzoek bleek dat de oorzaak van de schade niets te doen had met de kwaliteit. Ondanks dit en dat je ring buiten de garantie viel hebben wij voorgesteld om de kosten te delen. Hier ben jij ook akkoord mee gegaan. Aangezien wij veel mail contact hebben gehad waarin je zelf akkoord bent gegaan met het voorstel om de kosten te delen vinden wij het jammer dat je ons deze review geeft.

• Danielle Nijhuis de Geest
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Snelle levering en ring is prachtig!

• Annelies
    Review voor Menina Amsterdam

Mooie ring, goede service. Ze reageren meteen wanneer je een vraag hebt, top!!

• Janine
    Review voor Menina Amsterdam

Normaal gesproken laat ik geen reviews achter bij items die in online bestel. Maar wauwwww deze ring!!! Deze ring wordt mijn trouwring en wat ben ik er blij mee. Hij is uniek, speciaal, mooi en zoals geen andere ring die ik hiervoor heb gezien. Goede en fijne service, ik kan het iedereen aanraden.

• Anja Jansen

Goede service, mooie sieraden

• Denise Binda
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Klantenservice was top!! Alleen het product viel heel erg tegen.

• Lisa van der plas

Heb al 2 mails gestuurd geen antwoord en bestelling ook niet binnen

Hi Lisa,

Wat ontzettend vervelend dat je geen mail terug hebt ontvangen en dat ook je bestelling niet is aangekomen. Ik ben er zojuist ingedoken en zie geen mail of bestelling op je naam staan. Zou je onze klanten service willen bellen zodat we dit voor je op kunnen lossen?

• LDa
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Mooie ringen gekocht en een lief kaartje erbij. Wel teleurstellend dat de korting die je bij de eerste aankoop krijgt en ik vergeten was aan te klikken, achteraf niet verrekend werd. Voor zo’n fors bedrag had ik een coulante houding verwacht.

• Vera
    Review voor Menina Amsterdam

Heb een mooie cluster ring gekregen. Wat een mooie ring ik geniet ervan veel complimenten gehad. Service top en afspraak mooi nagekomen. Zeker de moeite waard om daar iets moois te kopen. Waardering zeker een 10 waard.

• Kevin Zillig
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Goede service , duidelijk contact en vriendelijk personeel! Top ervaring ik koop hier zeker nog meer

• Marceline Pengel

De sieraden zijn prachtig 😻

• maciej Krzysztofowicz
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Great product and quick delivery.

• Savana Huissen

Heel meedenkend en enthousiast 😍

• Laurens
    Geverifieerde klant van Menina Amsterdam

Snelle levering, mooie zetting, persoonlijke touch.