Menstruatiecup.nl

Menstruatiecup.nl

De menstruatiecup is hét alternatief voor tampons. Veilig, comfortabel, gezond en milieuvriendelijk - en je bespaart er nog geld mee ook!
Filter 184 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 126 met beschrijving

• Melle Wachtmeester
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Erg fijn dat Judith de tijd voor mij nam om het een en ander uit te leggen!

• M
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Top service, werd zelfs gebeld toen ik per ongeluk een item teveel had besteld. Geld netjes geroutineerd

• Hoe beoordeel je Menstruatiecup.nl?

• Evelien
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Na goed onderzoek ben ik uitgekomen op de juiste menstruatie cup voor mij. Ik heb het nu 1 menstruatie gebruikt en ben niet doorgelekt. Alles werd netjes opgevangen in de cup. Het inbrengen van de cup vergt enige oefening. Als het goed zit, voel je een klein plofje en dat is wanneer de cup vacuüm is. Ik heb het puntje bijgeknipt.

• Kaat
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Snelle levering en goed product

• Lieke
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Snelle levering en netjes aangekomen

• Ellen Brouwer

Super service

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Snelle levering en geweldige klantenservice!

Wat lief! <3

• Bianca Potze
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Snelle levering, super klantenservice want door storing bij de bank 2 betaald en daarop binnen paar uur antwoord! Super tevreden!!

Antwoord van Menstruatiecup.nl

Wat fijn te horen, dankjewel!

• Wendy
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Op de website staat al een heleboel informatie, maar om te voorkomen dat ik weer een cup zou kopen die achteraf niet helemaal bij mij past heb ik om advies gevraagd. Dit advies was spot on! Ik ben hartstikke dankbaar voor het advies en de cup. Dit maakt die week zo veel draaglijker.

Antwoord van Menstruatiecup.nl

Wat onwijs fijn te horen! En heel graag gedaan:-)

• Sanne van der Kolk

Heel goed

• Filipa Ferreira

Good service and prices

• Charissa Van oort
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Onwijs goed geholpen door de dames met het uitzoeken van een andere cup. Goed advies en meedenkend. Ook tevreden met de cup. Precies wat ik nieuw nodig had!

Yesss, wat fijn te horen dat je nieuwe cup je zo goed bevalt! <3

• Corinne de Groot
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Heel fijne en persoonlijke service!

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Niet heel enthousiast. Dochter verloor, ondanks de cup, toch bloed nadat ze hen pas 1,5 uur in had. Ze kreeg hem er ook niet uit en raakte enigszins in paniek. Ik denk dat hij voorlopig in de kast zal blijven liggen.

update: naar aanleiding van deze beoordeling een mail ontvangen waarin e.e.a. netjes wordt uitgelegd en aanbod om contact op te nemen met hen. Fijn, persoonlijk contact.

Antwoord van Menstruatiecup.nl

Wat supervervelend dat het niet gelijk wilde lukken bij je dochter! De cup zat duidelijk niet goed... Lekkage kan verschillende oorzaken hebben, en ontspanning bij het verwijderen is key, een cup kan nergens naartoe en paniek zet je letterlijk op slot... Nu zie ik dat ze 'm pas net in huis heeft, en de meeste mensen hebben wel een paar cycli nodig om aan het gebruik ervan te wennen. Dat het de eerste keer nog niet meteen ging zoals het hoort, kan dus heel goed... maar het is zonde als hij hierdoor in de kast blijft liggen!
    Ik kan er verder geen correspondentie over terugvinden in de mail, klopt dat? Ik kom graag in contact als het niet gaat zoals het hoort zodat ik haar hierbij kan helpen, laat je even iets horen via klantenservice@menstruatiecup.nl of 085-0470646? Dan help ik haar graag op weg!

• Sam Klos
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Hij vouwt fijn, is stugger dan de mamicup(pluspunt voor mij), makkelijk te verwijderen en laat me meerdere uren achtereen zorgeloos lopen. Ik ben groot fan

• D.
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Fijne uitleg bij iedere cup, waardoor je goed kunt inschatten welke je moet kopen.

• Lisanne
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Goede informatie op de site en een snelle levering, fijn!

• S van Tricht
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Snelle levering. Prettig product. Gebruiksaanwijzing in veel talen, maar geen Nederlands

• Nina van Rooij
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Werd binnen 20 minuten al verstuurd en de volgende dag nog binnen, top service!

• Robien Burgers
    Geverifieerde klant van Menstruatiecup.nl

Top, die quiz, ik ben echt heel blij met de cup die ik gekocht heb.