Merchandise4All
Merchandise4All is een webshop die staat voor betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en altijd een veilige omgeving voor al uw benodigdheden.
Wij zijn zo'n 5 jaar geleden begonnen met het verkopen van kleding.
Gaande weg kwamen wij erachter dat wij het verkopen van Disney artikelen veel leuker vonden en hier ook meer plezier uit haalde.
Zodoende hebben wij de keuze gemaakt om volledig over te stappen naar licentie producten of anders gezegd Movie Merchandise.

Wij zijn ook te vinden op Bol.com wij verkopen via het platform sinds 7 maart 2015.

Op onze webshop vind u groot aanbod van licentie producten.
Bij licentie producten moet u denken aan producten van bijvoorbeeld Frozen, Batman, Spiderman en vele andere stijlen.
Door ons grote aanbod vind u altijd wat u nodig heeft.
Mocht het gene wat u zoekt er niet tussen staan vrees dan niet om ons te benaderen via de mail of telefoon.
Onze klantenservice staat 24/7 voor u klaar stuur een email naar info@merchandise4all.com.
9,1
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Richard Van Scherpenzeel
    Geverifieerde klant van Merchandise4All

Op 3 mei heb ik producten besteld bij water-to-go. Die zouden de daaropvolgende week geleverd worden. Toen ik 6 weken later nog niets ontvangen had, schreef ik een mail dat ik niet langer wilde wachten en mijn geld terug wilde. Twee dagen daarna werd mijn product alsnog geleverd. Nu ben ik blij dat het geleverd is, maar ik had het wel zo netjes gevonden als ik een korte reactie had gehad dat er kennelijk iets is mis gegaan met de levering en excuses dat het zo lang geduurd heeft. Verder is het verwarrend dat ik de producten besteld heb bij Water-to-go.nl en de mails met betrekking tot de levering afkomstig zijn van Merchandise4All.

• Mónica Muela

A very good service!

• Hoe beoordeel je Merchandise4All?

• Mat Rooswinkel

Prima op tijd geleverd.

Antwoord van Merchandise4All

Bedankt voor de mooie review.

• Zoe Bakker
    Geverifieerde klant van Merchandise4All

Prima prijs, snelle reactie.Goede service.

Antwoord van Merchandise4All

Fijn dat alles naar wens was.
    Bedankt Zoe voor de mooie review.
    We zien je graag terug op onze website.

Robin

• Filiep Oroir

Vlotte bediening

• Lawrence Maes
    Geverifieerde klant van Merchandise4All

Volgende dag vlotjes geleverd en exact wat ik had verwacht.

• Gerrit
    Geverifieerde klant van Merchandise4All

Accuraat, snel en correct.

• Ria Mulder
    Geverifieerde klant van Merchandise4All

Pakket netjes op tijd en goed bezorgd.
    Mooie/leuke Harry Potter tas!!

• Christle

Super snel ontvangen.