Merchcapital

Merchcapital is een webshop die leuke en unieke popculture merchandise verkoopt en die zich niet beperkt tot de standaard producten. Merchcapital wil vooral coole spullen aanbieden die voor iedereen interessant en leuk zijn. Bij Merchcapital hebben we de leukste merchandise op het gebied van anime, games en films & series. Op onze 'Kawaii' afdeling vind je schattige spulletjes. Merchcapital is opgestart door een groep vrienden die een gezamenlijke passie hebben voor games, films, series en anime. Ook zijn wij bij Merchcapital zelf fanatieke verzamelaars van coole merchandise. Doordat wij zelf veel anime, films en series kijken en ook veel gamen, hebben we verstand van alles wat we in ons assortiment hebben.

De zekerheden van https://www.merchcapital.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017