Merck Hoe Sterck

Merck Hoe Sterck

Is Merck Hoe Sterck veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,6

• Ivonne Luurtsema
    Geverifieerde klant van Merck Hoe Sterck

Binnen een week had ik het product thuis

• A. Snoek

Bestelling vlot afgewikkeld

• Hoe beoordeel je Merck Hoe Sterck?

• mark van der kolk
    Geverifieerde klant van Merck Hoe Sterck

Ervaring is top, maar ik heb mijn product nog niet ontvangen, dus wellicht iets langer wachten met het uitsturen van de enquete? :)

Antwoord van Merck Hoe Sterck

Dank je voor de tip en de beoordeling Mark, i.v.m.. vakantie duurde de levering langer dan normaal.
    De enquête moet pas de deur uit als de bestelling bezorgd is, dat gaat veranderd worden.
    Als het goed is bezorgd de pakketdienst vandaag uw bestelling.

• M Veg
    Geverifieerde klant van Merck Hoe Sterck

Dachten met me mee en niet eens gericht op eigen verkoopproducten. Dat vond ik het fijnste. Heb enkele keren gebeld en kreeg alle tijd, terwijl Herman (?) wist dat het over niet meer dan een heel kleine bestelling ging. En als klap op de vuurpijl zat er bij de levering van de olie een extra product omdat hij was vergeten te zeggen dat ik dat nodig had voor de verdunning er van. Zomaar.
    Ze werken milieubewust, wat voor mij zwaar telt. Wat mij betreft overtreffen ze de 5 sterren.

• John Broes

Accurate levering!

• Clement Renders
    Geverifieerde klant van Merck Hoe Sterck

Super snelle levering. Duidelijke website zodat je bij levering niet voor verrassingen staat.

• E.H. Jurgens
    Geverifieerde klant van Merck Hoe Sterck

Gelukkig ook kleine aantallen te bestellen

• jacqueline knoops
    Geverifieerde klant van Merck Hoe Sterck

Aardig, deskundig en verzending direct!

• Jakob Blaauw

• Fabian Bakker
    Geverifieerde klant van Merck Hoe Sterck

Als product niet op voorraad is en geen idee wanneer wel, haal het er dan af

Antwoord van Merck Hoe Sterck

Goedemorgen Fabian,

Dank voor uw reactie.
    Op de site staat aangegeven dat het product Beschikbaar is via nabestelling.
    Dit is misschien niet duidelijk genoeg, ik zal dit veranderen.