Merinosokken.nl

Merinosokken.nl

Webshop gespecialiseerd in merinosokken van hoge kwaliteit en een hoog percentage wol. Naast onze producten vind je op onze site uitgebreide informatie over het product en zijn vele voordelen. Een goede prijs-kwaliteit verhouding is waar we voor staan. Ook bieden we advies op maat via telefoon of e-mail.
8,7

• Nijland
    Review voor Merinosokken.nl

De Enfuse Thermo merino wandelsokken met Eucalyptus zijn héél fijne sokken. Geen last van hinderlijke (teen) naden. Zelf neem ik een maatje groter dan zitten ze na de eerste wasbeurt perfect om de voet. Tevens SUPER snelle levering; gister besteld = vandaag bezorgd.

• Harry
    Review voor Merinosokken.nl

Goede kwaliteit sokken. Zitten perfect en geven juiste compressie.
    Snelle levering.

• Hoe beoordeel je Merinosokken.nl?

• B Grotenhuis

Moet ze nog uitproberen

• Wil Domingo

Goede vlotte service

• Stephan Van Amerongen
    Geverifieerde klant van Merinosokken.nl

De twee paar sokken zijn nog niet geleverd helaas. Morgen maar eens erachteraan bellen.

• Mary Tji
    Geverifieerde klant van Merinosokken.nl

1. De pasvorm van de trekkingsokken vind ik niet merkbaar beter dan de voordeligere aankoop elders.
    2. Ik kreeg grijze sokken ipv de zwarte die ik had besteld.
    3. Ik wilde een retour aanmelden en kreeg op het einde van het invulproces een melding van technische storing. Een paar dagen later idem. Telefoon werd 2 dagen achtereen niet opgenomen. Ik werd teruggebeld na ingesproken te hebben. Na bijna een week weer de retourmelding geprobeerd en nu lukte het opeens wel.

• Wim de Man

Zeer snel

• Gerry Vossebeld

Kleuren beter weergeven

• Mali Heinen
    Geverifieerde klant van Merinosokken.nl

Mooie producten, makkelijk te navigeren website, snelle levering

• Toon Kerkhoff

fijne sokken