Messen.nl

Messen.nl

Messen.nl is dé specialist op het gebied van messen en heeft het grootste assortiment messen, zakmessen en multitools. Alleen topmerken, messcherpe prijzen.
9,1
Filter 1010 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1007 met beschrijving

• Michiel Monsieurs
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Snelle levering, goed verpakt.

Antwoord van Messen.nl

Hi Michiel, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Mark
    Geverifieerde klant van Messen.nl

netjes binnen 5 dagen bezorgd wat ik besteld had.

Antwoord van Messen.nl

Hi Mark, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Hoe beoordeel je Messen.nl?

• Corwin Van der vliet
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Er stond spring assistend maar dat is niet zo dus de website klopt niet

Antwoord van Messen.nl

Hi Corwin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Als je ons zou willen bellen (085 - 071 0000) of mailen (klantenservice@messen.nl) met wat er volgens jou niet klopt aan het product of de beschrijving dan kunnen wij dat aanpassen op de website. Alvast bedankt!

• Roberto Pijloo
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Klantvriendelijk, kennis van zaken en betrouwbare levering!

Antwoord van Messen.nl

Hi Roberto, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Geert DK
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Correct, snel en vriendelijk!

Antwoord van Messen.nl

Hi Geert, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Joost Van Os
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Hoge ‘verzend’ kosten voor een klein pakje dat door de brievenbus pas.

Antwoord van Messen.nl

Hi Joost, Bedankt voor je feedback over de verzendkosten van je bestelling. We begrijpen dat je de kosten hoog vindt voor een klein pakje dat door de brievenbus past.

We willen je graag uitleggen hoe we onze verzendkosten bepalen. We houden rekening met verschillende factoren, zoals de kosten van verpakking, verzending en verzekering. We streven ernaar om onze verzendkosten zo laag mogelijk te houden, maar we moeten er wel voor zorgen dat we onze kosten dekken.

We bekijken je feedback en onderzoeken of we onze verzendkostenstructuur kunnen aanpassen om deze beter af te stemmen op de behoeften van onze klanten. We waarderen je input en hopen dat je ons in de toekomst de kans wilt geven om je opnieuw van dienst te zijn.

• A. Torsius
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Goede messen tegen een goede prijs. Verzending zou sneller mogen.

Antwoord van Messen.nl

Hi A. Torsius, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze producten. Ook bedankt voor de feedback wat betreft de levering, die nemen we mee in het vervolg. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Sandulachi Emanuel

The best

Antwoord van Messen.nl

Hi Sandulachi, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Frans Roest
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Goede service, werdt goed op de hoogte gehouden wat betreft de bestelling...👍

Antwoord van Messen.nl

Hi Frans, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• R. van Buuren
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Mooie prijzen en goede service

Antwoord van Messen.nl

Hi R. van Buuren, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Leo Bliek
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Makkelijk bestellen, ruime keuze, snelle verzending en goed verpakt

Antwoord van Messen.nl

Hi Leo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Wesley
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Ik ben er blij mee, het heeft al een mooi plekje gekregen en de levering was supersnel.

Antwoord van Messen.nl

Hi Wesley, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Regina
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Mailtjes werden snel en duidelijk beantwoord. Bezorging duurde iets langer dan een dag. Mooi product. Zeer tevreden

Antwoord van Messen.nl

Hi Regina, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Messen.nl

• Prive
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Product omschrijving niet ok, veiligheidsmes is zo bot en van zulke prutkwaliteit dat dat niet bruikbaar is. Retourproces voor rekening van de klant is niet van deze tijd. Zeker niet als de klant geen blaam treft.

Hi H.,

Bedankt voor je feedback over het veiligheidsmes dat je bij ons hebt besteld. We betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het product en het retourproces.

We nemen je feedback zeer serieus en zullen deze gebruiken om onze producten en diensten te verbeteren.

We willen je ook vragen om ons te laten weten wat we volgens jou kunnen aanpassen aan de productbeschrijving van het veiligheidsmes. We willen onze productbeschrijvingen zo nauwkeurig mogelijk maken, zodat onze klanten weten wat ze kunnen verwachten wanneer ze bij ons bestellen.

• Joep Mensingh
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Groot assortiment en goede prijzen

• Elena Krivosheeva
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Goed werk voor een redelijke prijs, ook vriendelijke klantenservice

• Mark
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Het pakket was keurig netjes verpakt. Een ster aftrek omdat het pakket pas een week later is verstuurd, terwijl dit van te voren niet was aangegeven. Ik was daar graag van te voren over geïnformeerd.

• Ton
    Geverifieerde klant van Messen.nl

snelle en correcte levering. Het is prettig om daar iets te bestellen.

• H.M.
    Geverifieerde klant van Messen.nl

De eerste keus bleek uiteindelijk niet leverbaar maar gelukkig met een goed aanbod toch een alternatief gekregen.

• Sandra Geurts
    Geverifieerde klant van Messen.nl

Goede service en netjes enmduidelijk geleverd