Metalenbeeldjes.nl

Metalenbeeldjes.nl

Op zoek naar een uniek geschenk om cadeau te geven? Geef dan eens een metalen beeldje!
Onze beeldjes zijn zeer geschikt voor een jubileum, als relatiegeschenk, als afscheidscadeau, opening van een zaak of omdat iemand het gewoon verdient. Er zijn ruim 700 verschillende creaties onderverdeeld in diverse categorieën zoals beroepen, sport, muziek, vervoer, wijnfleshouders, bureau organizers en meer. Het is tevens mogelijk om een persoonlijk boodschap aan het beeldje toe te voegen door er een gegraveerd plaatje bij te laten maken. De ontvanger zal een beeldje erg waarderen en het een mooi plekje geven.
Filter 327 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 195 met beschrijving

• Frank Carballa Perez

Goede en snelle service!

• Alex Van Buijtenen

Simpel en snel.

• Hoe beoordeel je Metalenbeeldjes.nl?

• Caren Heynen
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Leuk en kwalitatief goed beeldje en een snelle service.

• Sabrina Verkooijen
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Keurig op tijd bezorgd en goede kwaliteit

• Anneliek Raaijmakers
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

vragen werden duidelijk beantwoord, service en levertijd prima. Het beeldje is erg mooi

Antwoord van Metalenbeeldjes.nl

Goed om te lezen dat uw ervaring met ons 5 sterren waard is. Bedankt.

• Lotte Schuijt

Mooi beeldje

Antwoord van Metalenbeeldjes.nl

Ze zijn in het echt inderdaad nog leuker dan op de site.

• D Groot
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

leuke figuurtjes, leuk relatiegeschenk.

Antwoord van Metalenbeeldjes.nl

Leuk zijn ze hè. Bedankt voor uw beoordeling.

• G. Koevoets
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Verbeterpunten zijn : De werkelijke levertijd aangeven voordat er betaald is, niet achteraf dmv een pop-up. Reactie geven op een klacht en niet pas nadat er een beoordeling geplaatst is. Wat ook verbeterd kan worden is de reactie op de beoordeling, de schuld niet bij een ander wegleggen maar eerst kijken of het systeem verbeterd kan worden. Mijn feedback was opbouwend bedoeld zodat het verbeterd kan worden niet als aanval.

Het gekochte product is wel goed.

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te lezen dat u onze verzendtijd en klantenservice een onvoldoende geeft. We begrijpen dat u het vervelend vindt dat wij 2 weken gesloten waren i.v.m. onze vakantie en dat u daarom uw bestelling later kreeg dan dat u dacht. Echter stond er, ruim voor en ook tijdens onze vakantie een melding (pop-up), zodra u in onze webshop kwam wanneer we vakantie hadden en per wanneer we weer bestellingen zouden verzenden. Deze melding moest u weg klikken met de knop 'Ja, ik begrijp het' om in onze webshop te komen en een bestelling kon plaatsen. Deze melding kunt u niet over het hoofd hebben gezien aangezien u een bestelling heeft geplaatst, maar waarschijnlijk heeft u de melding niet gelezen en snel weg geklikt.

Bovenstaande is ook al aan uw kenbaar gemaakt als reactie op uw mail die u stuurde na het plaatsen van uw bestelling. U gaf aan dat de bestelling wel door moest gaan en dat hebben we na onze vakantie ook gedaan.

Nogmaals, we vinden het heel vervelend, maar onze vakantie was kenbaar gemaakt en meer kunnen wij niet doen.

• Hans Smits
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Snel geleverd en leuk idee

Antwoord van Metalenbeeldjes.nl

Leuk om te lezen, bedankt.

• bertil Morskieft

snelle levering

Antwoord van Metalenbeeldjes.nl

Bedankt voor de beoordeling.