Metalenbeeldjes.nl

Metalenbeeldjes.nl

Op zoek naar een uniek geschenk om cadeau te geven? Geef dan eens een metalen beeldje!
Onze beeldjes zijn zeer geschikt voor een jubileum, als relatiegeschenk, als afscheidscadeau, opening van een zaak of omdat iemand het gewoon verdient. Er zijn ruim 700 verschillende creaties onderverdeeld in diverse categorieën zoals beroepen, sport, muziek, vervoer, wijnfleshouders, bureau organizers en meer. Het is tevens mogelijk om een persoonlijk boodschap aan het beeldje toe te voegen door er een gegraveerd plaatje bij te laten maken. De ontvanger zal een beeldje erg waarderen en het een mooi plekje geven.
Filter 374 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 227 met beschrijving

• Karin Biesmans

Veel keuze goede service

• Iris Van de berg

Onwijs mooi

• Hoe beoordeel je Metalenbeeldjes.nl?

• Anneke Arends
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Binnen 1 dag was het bestelde al op ons adres.

• Eric swinkels
    Review voor Metalenbeeldjes.nl

Schitterend product.
    Mooi gemaakt en zeer netjes afgewerkt.
    Plaatje met tekst bijbesteld, ziet er ook netjes uit en word los geleverd zodat ik het zelf kan plaatsen waar ik wil 👍🏻

• Jan de Koning
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

supersnelle levering en keurig verpakt

Antwoord van Metalenbeeldjes.nl

Bedankt voor uw beoordeling.

Elja

• Jeannette van de Loop
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Mooi beeldje, ik had er een met verf uitlopers erop en kreeg daar een vervangend exemplaar voor.
    Erg netjes geregeld! Top!

Antwoord van Metalenbeeldjes.nl

Hallo mevrouw,

U geeft aan niet tevreden te zijn over de afwerking van het beeldje. Waarom heeft u dat niet kenbaar gemaakt bij ons via een email of telefoontje?

U heeft het over lijmresten en spuitwerk op/bij het beeldje. Er wordt geen lijm gebruikt bij het maken van de beeldjes dus dat kan het niet zijn. Het kan zijn dat er wat overtollig lak zichtbaar is van het aflakken van het beeldje om roesten etc. tegen te gaan. Het is handwerk dus het kan voorkomen dat er met het aflakken iets te veel lak is gebruikt.

U heeft het beeldje nog maar een paar dagen in uw bezig, dus als u wilt kunnen wij een vervangend exemplaar toesturen zodat u wel tevreden bent met het beeldje. Als u een nieuw beeldje wilt, dan ontvangen wij graag een email met uw gegevens en ordernummer en dan lossen wij het naar tevredenheid op.

Elja

• Willem Gorter

Mooi en snel geleverd

• Richard van der Horst

Ja, prima werk. Ook vragen worden snel beantwoord. Top

• Wim Kraay
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Snelle levering, keurig verpakt.

• R Verweij
    Geverifieerde klant van Metalenbeeldjes.nl

Geweldig snelle levering .hele mooie closethouder iets bijzonders