Meubel Square

Meubel Square

Wees de maker van je eigen ruimte met Meubel Square!

• Osman

Snelle levering goede nazorg

• Latifa B
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Goede prijs en goede kwaliteit. Drie tv meubels gekocht. Klantenservice vriendelijk en behulpzaam!

• Hoe beoordeel je Meubel Square?

• HJA van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Meubel Square

snelle levering van te voren nog gebeld voor levering tv kast is zeer mooi

• Grazina Stravinskaite
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Heel goede meubels en super servise !!!

• Victor Eindhoven

Top service!
    In punten:
    + uitstekend contact met de klantenservice
    + snelle en vriendelijke levering
    + hoge kwaliteit van de producten
    + Klarna als betalingsoptie, zeer gewenst!

• Alexa
    Review voor Meubel Square

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop in deze winkel. Het contact met de klantenservice was snel en professioneel.
    De levering was op tijd en probleemloos, en de chauffeur zorgde voor een veilige plaatsing van de meubels in mijn woning. De meubels zijn stevig en elegant, passen perfect bij mijn interieur.
    Ik beveel deze winkel aan aan iedereen die op zoek is naar meubels van hoge kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen.

• Jordi uit Zoetermeer
    Review voor Meubel Square

De kast die we besteldhadden werd snel geleverd. Ook is de kast heel makkelijk in elkaar te zetten volgens de bijgeleverde omschrijving.
    Iets bij Meubel Square kopen is zeker een aanrader.

• Yvonne
    Review voor Meubel Square

Gemakkelijk bestellen via website.
    Zou hier zeker weer bestellen maar mag hopen dat deze kast toch wel wat jaren meegaan 😜

• Top winkel!
    Review voor Meubel Square

Goede levering netjes en een nette chauffeur perfect

• Wandy
    Review voor Meubel Square

Goede service, mooi product en prima kwaliteit

• Els uit Arnhem

Prima geregeld.
    De bezorging werd netjes afgeleverd op de afgesproken tijd.
    Prima verpakt en zonder beschadiging.
    Goede beschrijving om alles netjes in elkaar te zetten.
    En alles is compleet geleverd.
    Dus prima.

• Sead Yakar
    Review voor Meubel Square

Goede kwaliteit meubels en service.

Zeer makkelijk te bestellen, levering als het op voorraad is binnen werkdagen.
    Goed verpakt klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam na een foute bestelling van mij zelf.
    Kwaliteit van de meubels is ook een dikke plus met duidelijke beschrijvingen.

• KaPi
    Review voor Meubel Square

Snel geleverd en top meubel!

• Chantal
    Review voor Meubel Square

Goede service, mooi product en prima kwaliteit.

• Thijs
    Review voor Meubel Square

Prachtig meubel en makkelijk in mijn eentje in elkaar te zetten. Goede bezorging en up to date gehouden met wanneer zij zouden komen en aardige bezorgers.

• Rion van Dijk
    Review voor Meubel Square

Wat een super service! Tijdens het monteren van het tv meubel ging de gasveer kapot, we kregen gelijk dezelfde dag 2 nieuwe gasveren opgestuurd, kosteloos!!!!

• Wim
    Review voor Meubel Square

Geweldige winkel, houdt zich aan de leveringsafspraken, geweldig en snel contact, klantvriendelijk. Dit is al mijn tweede aankoop in deze winkel en opnieuw ben ik zeer tevreden.

• Margreet Kohl van Duren
    Review voor Meubel Square

Heb via bol.com tvmeubel diamong zwart hoogglans 240 besteld.
    Hoogglans is alleen de klep. Geen beschrijving hoe in elkaar te zetten. Via YouTube maar daar word niet alles omschreven. Materiaal is ronduit slecht. Niet genoeg schoefjes en ophang haken niet aanwezig. Contact kan je niet krijgen want 06 nr is niet bereikbaar. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier aankoop heb gedaan.
    MENSEN KOOP HIER NIETS!!!!!
    Maat klopt ook niet.

Antwoord van Meubel Square

Beste Margreet,

Dat is inderdaad niet de bedoeling!
    We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw recente aankoop van het tv-meubel Diamond Zwart Hoogglans 240 via bol.com. We begrijpen uw frustratie en willen graag uw feedback serieus nemen.

We willen graag verduidelijken dat de term "hoogglans" betrekking heeft op de afwerking van de klep van het meubel, zoals aangegeven in de productomschrijving. Wat betreft de montage-instructies, deze zijn openbaar beschikbaar en kunnen digitaal worden gedownload via de productbeschrijving op bol.com. We zijn ook blij om u deze instructies per e-mail toe te sturen, mocht u dat willen.

Het spijt ons te horen dat er mogelijk onderdelen ontbraken. Als er onderdelen ontbreken, zullen we ons best doen om deze zo snel mogelijk naar u te verzenden, mogelijk zelfs de volgende dag.

We willen benadrukken dat we toegankelijk zijn voor uw vragen en opmerkingen. U kunt contact met ons opnemen via e-mail: klantenservice@meubelsquare.nl, via het contactformulier op onze website en zelfs via de WhatsApp-applicatie.

We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten en uw ervaring te verbeteren.

Meubel Square team

• Burhan
    Review voor Meubel Square

De kast was mooi, levering snel en de service was uitstekend. We waren goed op de hoogte gehouden per SMS van de levering. Ook was men bereid om een nieuwe kastdeur te versturen nadat we een kleine schade hadden ontdekt.

Al met al top :)

• Tomas
    Review voor Meubel Square

Alles was top. Klasse service, mooi product en zelfs hulp gekregen voor het monteren! 10/10