Meubel Square

Meubel Square

Wees de maker van je eigen ruimte met Meubel Square!
9,1

• Auke
    Review voor Meubel Square

Goede service, goede communicatie en een prima kast!

• Marcel van Egmond
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Het meubel goed ontvangen en keurig geleverd. De kwaliteit van het hout en het fineer is prima beter dan je zou verwachten voor dit geld Scharnieren van blum ook een bekend merk, maar…. De montage instructies waren Hellas niet correct, voor de gasdrukveren heb ik na veel prielen zelf nieuwe montage postities moeten maken, de voorgeboorde gaten zaten op een positie dat de deur niet sluit, na heel veel gepriel heb ik de kast in elkaar gekregen en nog is het niet goed

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor uw feedback over onze bezorgservice en de kwaliteit van onze meubels. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van het hout en de gebruikte componenten in het meubel.

Wat betreft de montage-instructies, wij voegen altijd een ondersteunende montagevideo toe aan de meubels van de DIAMOND-serie. Als de informatie over de beschikbare video niet bij uw meubel is geleverd, bieden wij onze oprechte excuses aan voor deze nalatigheid! In de video laten we stap voor stap zien hoe u het meubel correct in elkaar kunt zetten.

Onze klantenservice zal binnenkort contact met u opnemen om u te helpen het probleem met uw kast op te lossen.

Meubel Square Team

• Hoe beoordeel je Meubel Square?

• A SARANTOU
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Excellent product, super fast and excellent service in the delivery!!

• john thoonen

alles netjes geregeld

• Anja Beurskens
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Meubels van hoge kwaliteit, snelle en vriendelijke levering. Het contact met de klantenservice is ook zeer vriendelijk. Ik raad deze winkel aan iedereen aan! - ik kom zeker terug! :)

• Ellen
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Super mooie tv meubel voor een lage prijs. Snelle levering. Alles top.

• Manar Mnawar

Fantastic

• Lorenzo van der Stroom
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Ik heb ontzettend mooie meubels gekocht.

TV-meubel van goede kwaliteit, perfecte pasvorm. Meubel Square heeft er een nieuwe klant bij!

• SJ uit Leeuwarden
    Review voor Meubel Square

Goede meubels voor goede prijs!
    Meubels zijn makkelijk in elkaar te zetten, ziet eruit zoals op de afbeelding van de website en is van goede kwaliteit. Zeer snelle levering en vriendelijke bezorger.

• Shanaya Baks

Product kwam beschadigd binnen

Beste Shanaya,

Het spijt ons zeer dat het product beschadigd bij u is aangekomen. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de tevredenheid van onze klanten, daarom willen we dit probleem onmiddellijk oplossen.

Ik zie dat we nog geen contact van uw kant hebben gehad over deze kwestie. Wees gerust, we kunnen het beschadigde product onmiddellijk vervangen door een nieuw exemplaar of een andere, voor u geschikte oplossing voorstellen.

We zullen per e-mail contact met u opnemen.

Team Meubel Square

• Krzysztof Wilkosz
    Geverifieerde klant van Meubel Square

levering was snel ongeveer drie dagen. Het was een doe-het-zelf-pakket. Het kostte me ongeveer 2 uur om deze kast in elkaar te zetten. De kwaliteit is gemiddeld

• Tanya
    Review voor Meubel Square

Vriendelijke levering. Ze brachten de meubels naar de derde verdieping zonder lift.

Meubels van uitstekende kwaliteit.

Bedankt voor de geweldige service!

• Judith
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Er zat geen handleiding bij het meubel en er zaten niet genoeg schroeven en pluggen bij.

Beste Judith,

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren doordat de handleiding en schroeven en pluggen ontbraken. We streven altijd naar een complete en gebruiksvriendelijke ervaring, en het spijt ons dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Mocht u in de toekomst merken dat er iets ontbreekt aan uw aankoop, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen via e-mail of WhatsApp. Wij zijn er om u te helpen en streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. Bovendien zullen we de ontbrekende artikelen dezelfde dag nog verzenden zodra we uw melding ontvangen.

Wij gaan via de mail contact met je opnemen.

Team Meubel Square

• Dirk Schelfaut
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Goeie prijs en snelle en correcte levering

• Rafi

Super service binnen 24 uur kreeg ik mijn bestelling binnen. Echt top top 👍👍👍

• Cakil

Delivery. Product quality

• Aaron

Alles top!!

• Ester
    Review voor Meubel Square

De deur van de tv meubel diamond kast wil niet dicht paar keer een mail en foto's gestuurd het gaat om de magneet die het niet pakt ze verzinnen constant iets wat is er nou zo moeilijk aan om een nieuw setje testuren

• Osman

Snelle levering goede nazorg

• Latifa B
    Geverifieerde klant van Meubel Square

Goede prijs en goede kwaliteit. Drie tv meubels gekocht. Klantenservice vriendelijk en behulpzaam!