Meyer & Meyer
Mogen wij ons voorstellen? Wij zijn de familie Meyer en eigenaar van Meyer & Meyer herenmode. Ons bedrijf wordt met veel passie en vakmanschap gerund. In 1990 openden wij de eerste Meyer & Meyer winkel. Inmiddels hebben wij winkels door heel Nederland . Binnenkort zullen er in diverse prominente steden in Nederland nog een aantal concept stores worden geopend. Houd onze nieuwsrubriek in de gaten!

Wij van Meyer & Meyer onderscheiden ons van onze collega’s door bekende merken voor aantrekkelijke prijzen te presenteren. Daarnaast …. (lees verder op onze website!)
8,9
Filter 623 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 382 met beschrijving

• Albert de Weerd
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Volgens verwachting gekregen,snelle levering en artikel in goede verpakking.

• V.J.P. de Waal

mooie dessins overhemden

• Hoe beoordeel je Meyer & Meyer?

• Sjors Verdellen

Goede service!

• Wout v Schaik

is altijd oke

• Henk van Oossanen
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

MINPUNTEN :
    - geen duidelijke omschrijving van het artikel m.b.t. snit : bij overhemden wordt niet vermeld of deze regulair, modern of slim fit zijn
    - geen track & trace om status van verzending bestelde artikelen te kunnen volgen
    - bij terugbrengen van artikelen bij winkels van Meyer en Meyer geen voorbedrukt afgiftebewijs aanwezig, winkelmedewerkster moest op ons verzoek een eigengemaakt en getekend ontvangstbewijs fabriceren.

• Jan Janssen
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Best wel lange levertijd en geen track and trace

• Sjors Gijsbers

Kwaliteit in alles

• Rinus Kornelis

Goede service enprijs/kwaliteit

• Ronald de Bruijn
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Prima kwaliteit producten : sinds jaren dezelfde kwaliteit en maten. Goede prijs. Uitstekende service. Snelle levering.

• Frank Smith

Gewoon goed.