Meyer & Meyer
Mogen wij ons voorstellen? Wij zijn de familie Meyer en eigenaar van Meyer & Meyer herenmode. Ons bedrijf wordt met veel passie en vakmanschap gerund. In 1990 openden wij de eerste Meyer & Meyer winkel. Inmiddels hebben wij winkels door heel Nederland . Binnenkort zullen er in diverse prominente steden in Nederland nog een aantal concept stores worden geopend. Houd onze nieuwsrubriek in de gaten!

Wij van Meyer & Meyer onderscheiden ons van onze collega’s door bekende merken voor aantrekkelijke prijzen te presenteren. Daarnaast …. (lees verder op onze website!)
9,0
1.096 klantbeoordelingen
Filter 1097 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 618 met beschrijving

• Alice Van Oord
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Te veel nylon in het materiaal waardoor het zweterig is. Ik kende het draagvonfort van deze combi nuet, verliet mij op M&M en daar heb ik spijt van.

• .
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Geweldige service en gehandeld naar een specifieke vraag.

• Hoe beoordeel je Meyer & Meyer?

• Monique Nuyens

Prima prijs kwaliteit verhouding

• Robert Versteeg
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Mooie spullen, alleen jammer dat er verzendkosten worden gerekend

• Daniël Delefortrie
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

De maten kloppen van geen kanten..koop je hemden XL zitten er tussen die voelen als L, wissel je die naar XXL dan zitten er nog steeds tussen die voelen als L...?? Op mijn melding van dit probleem komt er geen reactie..

• M.A.L.A. van der Heijden
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Mooie truien voor een mooie prijs (2 voor €.50,00) vele kleuren, snel geleverd, goed verpakt. Maat wel zelf goed bepalen daar retour sturen kost geld.

• Uki
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Mooi wit overhemd voor bij mijn smoking. Maakte de blits bij het Nieuwjaarsdiner deze week;-)

• Jan-Maarten Van Sonsbeek
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Mooie kwaliteit truien en snelle levering

• Jan Tuinstra
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Ondanks dat van sommige artikelen nog maar een enkel stuk per maat te krijgen was is mijn bestelling snel en efficient afgehandeld. Alle M&M winkels afgaan, waar ik graag kom voor de nieuwe collectie, was in dit geval geen optie. Chapeau!

• J.f.p. de Gier

Duidelijke website!

• PHM Goes
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Netjes ingepakt en niet te veel plastic verspeeld! Goed bezig

• Mat van Dijk
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Snelle Service. Het uitzoeken op de Website vond ik lastig maar dat ligt denk ik aan mijn leeftijd.

• Jaques Lentink

Prijzen zijn goed.

• Robert den Dunnen
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Conform bestelling geleverd en klip en klaar gewoon goed zo als het hoort.

• Huib
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

• Cariene Langeveld
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Bestelling snel geleverd en goede service.

• Joop de Feij

Mooie prijzen en kwaliteit

• Martha Beer de
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Goede service en goede info mbt verzending.

• Andy van Dijk
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

Het ontvangen van de items was erg goed. Verpakt in een goede doos met een persoonlijke kaart erin. Eigelijk 5 sterren. Het retourneren in de vestiging Venlo was helaas het aller klantonvriendelijkste wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Ik ben er nog steeds van onder de indruk. Vandaar dat ik -door Venlo- helaas maar 1 ster wil geven. En eigenlijk geef ik nooit negatieve beoordelingen. Maar in dit geval zou ik zelfs de min ingegaan zijn als dat een optie was..

• Rene Kuipers
    Geverifieerde klant van Meyer & Meyer

4 truien gekocht die allemaal al “pluizen”