Mi Mamita
Verkoop van Latijns -Amerikaanse levensmiddelen zoals kruiden, sauzen, pepers, pasta's, graan en meelsoorten, zoetwaren, frisdranken en bier.
Er is een webshop voor de particulier en een website (zakelijk) voor de ondernemer
9,9

• Martijn
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Super snel geleverd, goeie service en voor een mooie prijs.

• Robert Speckmann
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Leuke webwinkel met biertjes uit verschillende werelddelen! Snelle levering met een persoonlijke note. Leuk!

• Hoe beoordeel je Mi Mamita?

• W Albertus

Super

• Albertico Manuela

Snele service.Toppers

• Erik
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Fijn persoonlijk contact gehad en zeer vlotte verzending! Hopelijk komt er nog meer aanbod via deze webshop

• Danielle Van wijk
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Snel in huis en keurig verpakt

Antwoord van Mi Mamita

Heee Danielle. Wat fijn dat alles goed is overgekomen!
    Bij deze......... E zijn weer een paar nieuwe agua's binnengekomen! misschien find je dat ook wat!
    Tot gauw!

• Anastasis Be
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

SUPER tevreden met fijne producten, de snelle levering en de zorg waarmee alles verpakt werd. Ook heel mooi, eerlijk aanbod. Tot mijn volgende bestelling! 😀

• Ciska
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Super goede service. Ron was ontzettend behulpzaam, vriendelijk en dacht met me mee. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. De kwaliteit van de producten was super goed. Ik zal zeker vaker bestellen.

Antwoord van Mi Mamita

Dag Ciska. ik had je op de hoogte van de producten die wilde bestellen maar niet op voorraad waren. Wat fijn dat je een review gaf. Top!

• Alexander
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Zeer snelle service, vriendelijke eigenaar, veel producten en voor goede prijzen.

Antwoord van Mi Mamita

Hola Alexander. Mocht je producten vinden op de site " zakelijk " dan kunnen wij bekijken of we deze kunnen opnemen in ons assortiment en natuurlijk bedankt voor de moeite die je nam om een review te doen

• Laurence Engel

Vriendelijke en snelle service

Antwoord van Mi Mamita

Hee Laurence! Mijn dank is GROOT! Stel..... mocht je iets willen bestellen maar het staat niet in de webshop maar bij zakelijk..... Laat mij weten . Groet Ronald Mi Mamita

• Kees Mourits
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Prettig contact. Snelle levering. Prima artikelen.

• Patricia Van der Plas
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Goede en snelle service. Produkten zijn goed verpakt en goed aangekomen.

Antwoord van Mi Mamita

Dag Patricia. Wat fijn dat alles goed aangekomen is. Wij verpakken alles zo goed mogelijk zodat het niet zo gauw mis kan gaan.
    Nu maar genieten van je Agua's!

• Angelo Prado
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Fantastische service! Ik zal zeker weer snel bestellen. Echt een aanrader voor Zuid Amerikaanse producten.

• Willem Wouter Ledeboer
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Vlotte en aardige communicatie, muchas gracias!

• Robert Speckmann

Snelle levering, leuke producten

• Peter v Campen
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Super snel. Mooie persoonlijke aandacht.
    Meer producten welkom.

• Bo
    Geverifieerde klant van Mi Mamita

Op zondagochtend een berichtje gestuurd met de vraag of ze de amarillo pasta hadden, werden gelijk teruggebeld en een uur later konden we het af halen. Super goede service!

• Lilly Ashruf

Geweldige service, aardige eigenaar👍🏽😘

• Joachim

Persoonlijke service

Antwoord van Mi Mamita

Dankjewel voor je review Joachim.

• Thijno Egbertus ten Herkel

Goede en snelle service!

Antwoord van Mi Mamita

Dankjewel voor je review, We zijn er erg blij mee!