MiRi
We brengen gemiddeld 85% van onze tijd thuis door. Bij MiRi geloven we dat het belangrijk is om deze tijd zo comfortabel, relaxed en gezond mogelijk te maken. Dat alles zonder in te leveren op design.
luchtreiniging badkamer slaapkamer
8,8
168 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 3 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • I.I
    Review voor MiRi

    Eind dec. via BOL.COM electrische deken gekocht. Na 3 maanden afstansbediening stuk. Volgens MIRI garantie alleen 2 maanden en kunnen ze niets doen. Ook niet repareren tegen betaling. Kan nu de electrische deken van MIRI weggooien. Dit is de service van MIRI !!!

  • Kevin
    Review voor MiRi

    Fantastische service en product is ook top

  • Hoe beoordeel je MiRi?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Robine
    Review voor MiRi

    Mijn retour is niet goed verwerkt van de twee bestellingen. Vervolgens andere bestelling betaald, krijg ik betalingsherinneringen + 3,50 administratiekosten terwijl ik de bestelling betaald heb. Geven aan dit niet aan te kunnen passen, terwijl zij administratief een retour niet verwerken worden er kosten bij mij in rekening gebracht heel jammer… want het rek zelf is mooi maar slechte service!

    Antwoord van MiRi

    Hi Robine,

    Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. De administratiekosten zijn door Bol.com in rekening gebracht, niet door ons. Helaas kan ik aan deze kosten dus ook niets doen. Ik wil je wel graag helpen, als je even contact met ons persoonlijk opneemt, dan zorgen we alsnog voor een mooie oplossing voor je! :)

    Liefs,

    MiRi