Mientje Fröbel

Mientje Fröbel

De mooiste Fröbels van eigen hand; punnikwoorden, sieraden, uitnodigingen, wandhangers, decoratie en seizoensartikelen.
Filter 345 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 204 met beschrijving

• Kelly van de Weijdeven
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Zoals verwacht zag het product eruit en de service was heel snel

• Nina Belderbos
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Goede kwaliteit. Duidelijke communicatie.

• Hoe beoordeel je Mientje Fröbel?

• Femke Jansen
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Netjes gemaakt en de kleuren komen ook mooi overeen zoals weergegeven op de site.

• Lydia van der Weij
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Snelle levering gezien het feit dat het handmatig gemaakt moet worden en super mooi!

• Laura
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

mooie producten, snelle levering, zeer tevreden

• Maria Brinkhuis

Prijzig, maar mooi!

Antwoord van Mientje Fröbel

Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling! Superfijn dat het product aan je verwachting voldoet. Jouw beoordeling geeft me de gelegenheid iets inhoudelijker over de prijzen van mijn producten te vertellen:

In het maken van de producten zit veel handwerk dat door mij persoonlijk wordt gedaan (en daardoor veel tijd) en ik maak gebruik van kwalitatief hoogwaardige producten zoals 100% katoen en 100% wolvilt, uitsluitend ingekocht bij speciaalzaken.

Dat onder andere bij elkaar opgeteld zou de prijs juist eigenlijk iets hoger moeten liggen maar ik kies er bewust voor om de producten binnen een bepaalde prijscategorie te houden zodat het ook leuk blijft om ze cadeau te geven. Ik hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft in de totstandkoming van de prijzen van de verschillende producten.

Ik hoop je weer eens te mogen begroeten in de webshop!

• Esther Houben
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Goede service, snel, mooi product.

Antwoord van Mientje Fröbel

Dankjewel voor je mooie beoordeling!

• Vera
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Heel mooi gemaakt, snelle service, mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Heel attent!

Antwoord van Mientje Fröbel

Leuk om te lezen! Ik probeer dat zeker te blijven doen, soms pijn in m'n handen van het schrijven maar het wordt gewaardeerd dat is het belangrijkste :)

• Lies Ameye
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Mega vlotte service. En heel mooi eindresultaat

Antwoord van Mientje Fröbel

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Het was er inderdaad supersnel, altijd fijn als de post meewerkt met mijn snelheid :-D

• Carianne de Brij
    Geverifieerde klant van Mientje Fröbel

Heb al vaak besteld, altijd meer dan tevreden!!

Antwoord van Mientje Fröbel

Bedankt weer voor je leuke bestelling! Een mooier compliment dan terugkerende klanten is er niet :)