Mierenboerderij

Mierenboerderij

Het is prachtig om actief met de natuur bezig te zijn en deze te bestuderen. Een Mierenboerderij maakt de wonderlijke wereld van de mieren zichtbaar. Dat wat normaal gesproken onder de grond onzichtbaar gebeurt, zie je nu van dichtbij... met je neus er boven op. Begin je eigen Mierenboerderij, houd mieren als huisdier en laat je verbazen door de ontwikkeling van een mierenkolonie en de buitenaardse intelligentie in de samenwerking die deze bijzondere dieren laten zien! Start nu jouw unieke, interessante en natuurlijke belevenis...

Je vindt op deze website allerlei informatie over het houden van mieren. Word ook Mierenboer en spaar voor gratis producten en korting. Twijfel je hoe je de hobby het best begint, bekijk dan eerst de volgende video en zijn er dan nog vragen, mail ons gerust, vinden we leuk!
5.205 klantbeoordelingen
Filter 5015 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5006 met beschrijving

Taal

• Anna thalia Benus
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

directe info en advies en snelle serves

• Dimitri Bins

Prima geholpen

• Hoe beoordeel je Mierenboerderij?

• Anne Veenendaal
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Wat een top service! Snel geleverd!
    Helaas was mijn terrarium in de post kapot gegaan. Ik heb toen contact opgenomen en werd heel vriendelijk te woord gestaan! Een foto gestuurd van het kapotte terrarium en binnen een kwartier kreeg ik bericht dat er een nieuwe onderweg was. Een dag later ontvangen!
    Top materiaal en top service! Heel erg blij mee en de volgende keer zal ik zeker weer hier bestellen en aanbevelen aan andere mensen.

• Nando Lopes
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snel bezorgd, goed verpakt. Super service.

• Alex Christiaen
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Geweldige service en heel snelle levering.
    Bestelling om 15u30, dag erna om 09u03 ter plaatse in België.

• Paulien Maria Koops
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Vlotte en heldere terugkoppeling bij vragen. Het bestelde is keurig afgeleverd en van goede kwaliteit. Chapeau!

• John Korsten

Geweldige en snelle service

• Ilona Kremer
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snelle levering, netjes verpakt, bedankt kaartje erbij en een sticker. Mijn dochtertje helemaal blij!

• Linda Vos
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snelle levering en goed verpakt!

• M W Voolstra
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Alles goed verpakt,beestjes kwamen heelhuids aan.

• Elke uitenbroek
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

top alles goed aan gekomen

• Sidney
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snel geleverd, goed stevig verpakt en duidelijke instructie.

• Szymon Wiech

Alles super

• Luuk Van de Krol

Snel geleverd.
    Prima producten alleen sluit het zwarte mondje om het begin buisje aan te sluiten niet helemaal goed aan.

Antwoord van Mierenboerderij

Bedankt voor je beoordeling. Het buisje en zwarte koppelstukje horen perfect in elkaar te sluiten, het is wel even wat gepriegel om het er goed in te draaien. Als je er niet uit komt, stuur ons dan zeker even een berichtje, vast bedankt!

• Ellen Mensink
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Supermooi bedrijf! Heel fijn dat je ook een afspraak kunt maken voor advies en je bestelling kunt afhalen. Erg blij dat we dit bedrijf gevonden hebben voor de nieuwe hobby van onze zoon.

• Peter van Hees
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Reageerden snel en duidelijk op een vraag over het product. Kennen heel goed hun producten. Top!

• N van Tilburg
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

product precies wat op de site staat (manier van openen kon ik op site niet vinden, maar dat is prima). Snelle levering, goed beschermt

• Jelle van Schaijk
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snelle levering, goede kwaliteit en een duidelijke uitleg!

• Nadine Jongkind
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Duidelijke en snelle levering, voldeed aan de vereachting.

• Ilse
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Super! Snel bezorgd en mooie producten.