Mierenboerderij

Mierenboerderij

Het is prachtig om actief met de natuur bezig te zijn en deze te bestuderen. Een Mierenboerderij maakt de wonderlijke wereld van de mieren zichtbaar. Dat wat normaal gesproken onder de grond onzichtbaar gebeurt, zie je nu van dichtbij... met je neus er boven op. Begin je eigen Mierenboerderij, houd mieren als huisdier en laat je verbazen door de ontwikkeling van een mierenkolonie en de buitenaardse intelligentie in de samenwerking die deze bijzondere dieren laten zien! Start nu jouw unieke, interessante en natuurlijke belevenis...

Je vindt op deze website allerlei informatie over het houden van mieren. Word ook Mierenboer en spaar voor gratis producten en korting. Twijfel je hoe je de hobby het best begint, bekijk dan eerst de volgende video en zijn er dan nog vragen, mail ons gerust, vinden we leuk!
5.681 klantbeoordelingen
Filter 5647 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5638 met beschrijving

Taal

• Laura Stevens
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Mooie prijzen en fantastisch service

• Daniël Dirksen
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snelle levering en de dieren zijn kerngezond

• Hoe beoordeel je Mierenboerderij?

• ANTBOY88
    Review voor Mierenboerderij

Goed spul , nergens betere kwaliteit

• Ruud van Weel
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Met zorg en aandacht verstuurd, mooie website, snel handelen. Kortom. Zeer tevreden (en mijn zus is blij met het cadeau).

• Angelique Valentijn
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

De kinderen in de klas zijn er heel erg blij mee. Hoge betrokkenheid en veel observaties en daardoor ook goede verslaggeving.

• Widerik Pyck
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Zeer goede kwaliteit en kwam rap aan. Dankjewel!

• Koen Schuljin
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snelle levering, geen opmerkingen, ben zeer tevreden met mi

• Walter Jasper
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Duidelijke en leuke beschrijving op de website. Bestellen is makkelijk en overzichtelijk. Mierenboerderij met mieren snel mogen ontvangen. Pakket was goed en stevig verpakt. Na uitpakken konden we gelijk aan de slag! Super leuk!

• Jente
    Review voor Mierenboerderij

Goede producten en goede prijzen

• Kyron Raynard
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Goed toe gekomen alleen iets langer dan verwacht maar het pakketje is goed toegekomen ๐Ÿ‘

• Lorenzo Bachet
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

De levering was snel en compleet

• Thomas de Jong
    Review voor Mierenboerderij

Geweldige service en werd fantastisch geholpen

• Alex Adema
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Een mooie en duidelijke web site met goede producten en snelle levering ik zou zeggen ga zo door

• Johan
    Review voor Mierenboerderij

Supper vlugge behandeling van je bestelling. Ik raad het aan iedereen aan! Ze helpen jouw met vragen of problemen zelfs al licht het probleem niet in hun handen maar bij de leverancier.

• lou
    Review voor Mierenboerderij

Heel aardig service, vragen werden altijd beantwoord en producten zijn ook heel goed ๐Ÿ‘

• Arjan
    Review voor Mierenboerderij

tijdens de opendag super veel informatie gekregen voor onze eigen kolonie. ook een mierenboerderij gekocht welke al klaar stond voordat we beneden waren. echt een super service

• Liubov Klymok

Alles goed

• Ronald Lammers
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Precies zoals op de foto's

• Matts
    Review voor Mierenboerderij

zeer goede service ze kwamen snel binnen en als je vragen hebt helpen ze je meteen. je ziet dat dit een echte passie is van de eigenaar.

• Ben Fiers
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Alles netjes aangekomen miertjes zien er goed en gezond uit.