Mierenboerderij

Mierenboerderij

Het is prachtig om actief met de natuur bezig te zijn en deze te bestuderen. Een Mierenboerderij maakt de wonderlijke wereld van de mieren zichtbaar. Dat wat normaal gesproken onder de grond onzichtbaar gebeurt, zie je nu van dichtbij... met je neus er boven op. Begin je eigen Mierenboerderij, houd mieren als huisdier en laat je verbazen door de ontwikkeling van een mierenkolonie en de buitenaardse intelligentie in de samenwerking die deze bijzondere dieren laten zien! Start nu jouw unieke, interessante en natuurlijke belevenis...

Je vindt op deze website allerlei informatie over het houden van mieren. Word ook Mierenboer en spaar voor gratis producten en korting. Twijfel je hoe je de hobby het best begint, bekijk dan eerst de volgende video en zijn er dan nog vragen, mail ons gerust, vinden we leuk!
9,5
Filter 5709 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5700 met beschrijving

Taal

• KASI
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Seems to be quality stuff and pricing was affordable. All thought bigger arena would be nice the XL is this kinda small for my liking.

• Peter
    Review voor Mierenboerderij

Product ruimschoots in tevredenheid ontvangen.

• Hoe beoordeel je Mierenboerderij?

• Carmen

Kwam netjes snel binen

• Nathan
    Review voor Mierenboerderij

Mieren zijn echte helden ik heb thuis een kolonie messor Barbara’s en het gaat super! goed ik zal graag een rondleiding willen krijgen😃

• Wendy Belliot
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Mijn dragon fish tank was lek zo jammer. Maar toen heb ik mierenboederij gemail en er is een nieuwe dragon fish tank onderweg ik ben daar zo blij mee

• Sanne Bakker
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Mooi terrarium met wat toebehoren besteld. 1 ding was beschadigd aangekomen, maar dat werd heel snel opgelost. Snel verstuurd. Uitstekende service.

• S
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Goede service en snelle levering.

• Katerina Denkscherzova
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Meerdere keren bestelling geplaatst, altijd super snelle service. Eenige nadel is dat verzendkosten zo hoog zijn

• Rik Nijs
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snelle levering. Heel duidelijke instructies.

• Jax
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Je word goed op weg geholpen en alles is makkelijk te vinden op de website. Ook is er een goede service en is de kwaliteit van de producten goed!

• Leonarda Baas
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snel geleverd en goed verpakt..

• Lander Maes

• J Schalekamp
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Snel bestelling klaargemaakt en prettige service

• Reda Azaroual

Zag er goed uit!

• Tim Maas
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

Erg tevreden over het product en de uitleg erbij.

• Jeppe Wolters

Geweldige service

• Aron Vos

Snelle levering, heb de juiste dingen gekregen binnen 1 dag na bestellen

• Thijs van Hees
    Geverifieerde klant van Mierenboerderij

hele goede service iets niet meegeleverd achteraf nog gekregen

• Atakan Turgut

Snelle levering goede kwaliteit en zelfs een YouTube kanaal 5 Sterren zowieso