Mijn Bikkel The Home Collection

Mijn Bikkel The Home Collection

Op de website van Mijn Bikkel The Home Collection kunt u terecht voor sfeervolle home & garden &honden accessoires. Onze producten worden altijd als cadeau verstuurd en zien er top uit. De kwaliteit wordt voor verzending gecontroleerd. En bij ons geldt de oude regel nog steeds: de klant is koning en dat ziet u terug in onze met smaak uitgezochte (cadeau)artikelen, onze kwaliteit van producten en verpakkingen en vooral in onze servicegerichte contacten met u, onze klanten. Wij voeren bekende home deco merken en tevens producten van ons eigen geregistreerde merk Mijn Bikkel The Home Collection, een aparte collectie van en voor dieren.

Lidmaatschap per 18-08-2023 stopgezet

De zekerheden van https://www.mijnbikkel.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bikkel is onze blonde labrador staat samen met onze creativiteit aan de oorsprong van Mijn Bikkel. Hij is ‘het gezicht’ van ons bedrijf. De website is gegroeid naar een unieke collectie met originele (honden)cadeaus en een zeer grote online community met vele duizenden betrokken hondenvrienden. Onze hondenhoeslakens zijn onze trots, ze zijn onze uitvinding en door ons geproduceerd voor hondenkussens. Dit product is nergens anders in Nederland verkrijgbaar. Goede kwaliteit en super makkelijk, zoals bijvoorbeeld een waterproof voor natte honden. Een Nederlands bedrijf met liefde voor honden als uitgangspunt!

Bekijk Manifest