Mijn Mammoet

Mijn Mammoet

E-Learning en boeken over psychologie, gedragsverandering en het aan- en afleren van gewoontes en patronen.
  • Michael Akkermans
    Review voor Mijn Mammoet

Rutger Balm kan complexe onderwerpen uit de psychologie verwoorden naar begrijpbare taal. Het boek staat vol met handige metaforen en prachtige illustraties waardoor het prettig leest. Aan het eind van elk hoofdstuk krijg je huiswerk en testvragen om te valideren dat je hetgeen wat je gelezen hebt ook echt begrepen hebt.

Het lezen van de Mijn Mammoet methode heeft mij veel handvatten en inzichten gegeven die ik nu gebruik om nieuwe gewoontes aan te leren en te onderhouden op de juiste manier.

Aanrader!

• Maria
    Review voor Mijn Mammoet

Heldere en overzichtelijke opbouw, leuke illustraties met grote plakfactor van een fantastische mammoet, interessante testen en opdrachten en nuttige feedback met boekentip van Rutger in mijn mailbox. Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe blij verrast over de Methode Mijn Mammoet. Veel geleerd en tips direct kunnen toepassen.

• Hoe beoordeel je Mijn Mammoet?

• Nicoline
    Review voor Mijn Mammoet

Prachtige cursus, met stap voor stap steeds heldere inzichten via de Mammoet figuur en zijn berijder hoe veranderingsprocessen in elkaar zitten. Aanrader!

• Esther
    Review voor Mijn Mammoet

Eindelijk wordt eens duidelijk uitgelegd hoe alles met elkaar verbonden is: het onderbewuste, het bewuste, de verschillende keuzemomenten, omstandigheden en de sociale omgeving. Met deze cursus krijg je een soort helicopterview en dat werkt goed voor mij. Alsof de puzzelstukjes op hun plaats vallen. En het boek is een prachtig naslagwerk om goed te bewaren.

• Carieny
    Review voor Mijn Mammoet

Dezelfde dag aan het werk kunnen.
    Iknheb met deze cursus veel geleerd ik ben 63 en ben streng opgevoed. Nergens over praten is het beste volgens vroeger. Ik ben er nu achter gekomrn dat je je systeem om kunt gooien. De lessen zijn heel duidelijk geschreven echt een geweldige cursus. Wil je jezelf beter leren kennen dan is dit een prachtige cursus.
    Ik ben blij dat ik Rutger heb leren kennen.

• Kees
    Review voor Mijn Mammoet

Een mooie metafoor, goed om mee te werken.

• Gerdine
    Review voor Mijn Mammoet

Met deze cursus wordt visueel gemaakt hoe je brein werkt, wat je nodig hebt om een veranderplan te maken en dit ook uit te voeren. Fijn contact en goede feedback die je verder op weg helpt en aan het denken zet.

• Michael
    Review voor Mijn Mammoet

Duidelijk en goed uitgelegd vol goede tips die je helpen als het minder met je gaat. Een aanbeveling om te volgen

• Chantalle
    Review voor Mijn Mammoet

Enige waar ik tot nu toe iets aan heb. Leest lekker met goede vergelijkingen en verwachtingen van jezelf waar je iets mee kunt en die realistisch zijn. Heel erg blij mee. Elke cent waard voor mij!

• Mirjam
    Review voor Mijn Mammoet

De methode Mijn Mammoet voor gedragsverandering is voor mij heel toegankelijk verwoord. De illustraties geven een vrolijke ondersteuning en maken het lezen zeer aangenaam. Eerder geleerde tools en verkregen inzichten - van trainingen e.d- lukt mij vaak niet om blijvend toe te passen en vol te houden. Ook al ben ik nog zo gemotiveerd. Hier lees en leer ik hoe dat komt en deze methode helpt mij een hele grote stap verder in mijn leerproces