Mijn Vloerenhuis

Mijn Vloerenhuis

Op zoek naar een betaalbaar laminaat of pvc vloer met de beste kwaliteit? Dan bent u bij Mijn Vloerenhuis aan het goede adres.
Even alle voordelen op een rij:

Ruim assortiment
- 350 soorten vloeren op voorraad; Tot 1000 soorten vloeren bestelbaar!
- Veel uiteenlopende laminaat en pvc planken, variƫrend in lengte, breedte, afwerking en structuur!

Kwaliteit
- Top kwaliteit vloeren tegen betaalbare prijzen!
- Ons assortiment bestaat geheel uit merken van Europese A-klasse met Erkend dealerschap zoals Quick-Step, Balterio, Mflor, Meister en Moduleo
- We primeren en egaliseren vloeren met de meest kwalitatieve merken primer en egaline, waardoor het goede resultaten oplevert.

Service op maat
- Onze medewerkers hebben jarenlange ervaring met vloeren en helpen u zelfs met het inladen!
- Altijd binnen 5 werkdagen leveren, op voorraadproducten zelfs binnen 2 dagen!

Wij nodigen u van harte uit om uw vloer naar wens uit te kiezen binnen onze showroom of webwinkel.
Laminaten PVC Ondervloeren
  • Fam. G. Leusink.
    Review voor Mijn Vloerenhuis

We zijn in de winkel in Deventer heel goed geholpen met goed en eerlijk advies.
    Ook is hier de mogelijkheid aangeboden van de legservice waar we gebruik van hebben gemaakt.
    Op 21 juni is de vakman hier geweest en heeft er een prachtige vloer van gemaakt.
    Wij zijn heel tevreden en kunnen een ieder Mijn Vloerenhuis aanraden.

• Bijltsma
    Review voor Mijn Vloerenhuis

Woensdag 27 januari werden we ontzettend goed geholpen door de verkoopadviseurs. Ondanks dat er een lockdown is en dat hun agenda best vol zat, hadden ze toch nog een plekje voor ons vrijgemaakt en kregen we binnen 2 dagen al onze laminaten geleverd. En de legservice is ook nog eens gisteren afgerond. Alles was ontzettend goed afgewerkt! Wij hadden eigenlijk helemaal geen hoop dat we het zo snel konden afronden, maar het is ons toch nog gelukt! Erg bedankt heren, top service!

• Hoe beoordeel je Mijn Vloerenhuis?

• Serhat
    Review voor Mijn Vloerenhuis

Snelle en professionele afhandeling van mijn order. Zeker een aanrader.