Mijn bedels
Wie zijn wij?
Mijn bedels is gevestigd in Spanje. Wij zijn van origine Hollands. Wij verkopen alles op het gebied van sieraden als: zilveren bedels, click buttons, armbanden, kettingen, honden halsbanden, smartphone sieraden, ringen, oorbellen en veel meer. Onze voorraad wordt wekelijks aangevuld met de nieuwste laatse modellen.... Kortom bij ons vind je altijd wat nieuws!

Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week open. Je bestelt bij ons snel, makkelijk en veilig de mooiste sieraden!

Waar staan we voor?

Naast zeer scherpe prijzen, een ruim gevarieerd aanbod en wekelijkse aanvullingen op het assortiment, ligt het succes van mijnbedels.com in sieraden van:

Uitstekende kwaliteit
Betrouwbaarheid
Snelle verzending
Ouderwets goede service

Wij wensen je veel plezier met winkelen bij Mijnbedels.com
Zilveren bedels, Zilveren bedelarmbanden, Zilveren oorbellen
Filter 350 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 194 met beschrijving

Taal

• Jolanda De mooij
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Mooie bedels en snelle levering

• Birgitt Obst-Teute
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Habe schon mehrmals bestellt! Bin sehr zufrieden! Auch Reklamationen werden schnell und unkompliziert bearbeitet!

• Hoe beoordeel je Mijn bedels?

• Mónica Tomás
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Buena calidad, rapidez y diseño .

• Cristina Rodriguez Bodas
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Buena calidad a buen precio. Rapido

• Jana Heinze

Sehr gutes Preis Leistungs Verhältnis. Schneller Versand

• Andrea Paton
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Parque los productos son chulos y de buena calidad 👌

• CELINE MANEDJI

Très jolis produits ..très satisfaite

• X Sun
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Mijn ervaring is dat het makkelijk om contact op te nemen met de

• Evelien Moorman
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Snelle levering keurig verpakt top

• Nicole Romijn
    Geverifieerde klant van Mijn bedels

Mooie producten! Zeker een aanrader. Veel keus en voordeliger dan de pandorabedeltjes. Enigst minpuntje is de hoge verzendkosten (bijna 8 euro per bestelling).

Antwoord van Mijn bedels

Beste Nicole,
    Hartelijk dank voor je beoordeling en feedback. Wij verzenden vanuit Spanje en vandaar de hogere verzendkosten. Helaas kunnen wij er niets aan veranderen. Wij hebben voor verzending met UPS gekozen omdat zij de snelste levertijd hebben. Via reguliere verzending, welke 6 euro kost, moeten onze klanten vaak weken wachten op een pakketje en dit vinden wij te lang en het verzenden met UPS is duurder maar wij hebben een gedeelte van de verzendkosten op ons genomen.
    Een fijn weekend!

Groet