MijnLeggings
Plus Size Leggings, Zwangerschap Leggings, Meisjes Leggings, Winter Leggings

Leggings zijn er in alle soorten en maten en met de leukste printjes en toffe kleurtjes. Leggings zijn superfijn om in te chillen, te sporten, zwanger in te zijn of er gewoon fabuleus goed uit te zien!

Leggings Plus Size

Wij bieden plus size leggings aan, omdat wij vinden dat iedereen dit comfortabele alternatief voor een broek aan moet kunnen. Dames met iets meer vorm en grotere maten zijn bij ons dus aan het juiste adres. Ben je op zoek naar grote maten leggings met of zonder print, lang of kort tot boven de knie, zwangerschapsleggings, meisjesleggings: mijnleggings.nl is hét adres!

Leggings voor elke gelegenheid
Leggings zijn door de jaren heen gebombardeerd als het meest ideale kledingstuk, maar heeft ook momenten gekend dat het ‘not done’ was om te dragen. Bijzonder hoe mode werkt, nietwaar!? Wanneer je lang genoeg wacht komt kleding van vroeger vanzelf weer in de mode. Vandaag de dag zijn leggings niet meer weg te denken in de garderobe van elke vrouw. Ook de plus size leggings bij dames met een maatje meer zijn een gegeven. Een heerlijke sportlegging voor in de sportschool of yoga is een must. Grote maten leggings met toffe printjes, hippe kleuren en grappige designs gaan perfect onder een jurkje of tuniekje. Je maakt het plaatje helemaal compleet met een paar leuke laarzen of boots.

Korte plus size leggings ofwel, wielrenbroekjes
Soms is een korte plus size legging (wielrenbroekje) precies wat je nodig hebt. De korte plus size leggings zijn perfect voor in de zomer om onder een jurkje te dragen. Het voorkomt dat je benen tegen elkaar schuren en dat je vervelende irritatieplekken krijgt. Ben je op zoek naar een wielrenbroekje, kijk dan zeker even bij onze collectie. We hebben een aantal keuzes voor je in verschillende kleuren.
  • Mirjam
    Review voor MijnLeggings

Ik heb even een traantje van geluk gelaten.
    Twee mooie jurken ontvangen. Zo'n leuke kleuren en de pasvorm is geweldig. Ik was al zo lang op zoek naar leuke vlotte kleding. Bijna onmogelijk te vinden als je zeer brede heupen en bovenarmen hebt. Prettig dat de maten in cm zijn vermeld. En de prijs is ook super.
    Ben blij dat de advertentie op Instagram langs kwam. Nogmaals bedankt en ik kom zeker terug op uw site.

• Heleen
    Review voor MijnLeggings

Geweldige kleding die zeer comfortabel zit. Bestellen gaat heel eenvoudig en je hebt je bestelling snel in huis.

• Hoe beoordeel je MijnLeggings?

• Leonie
    Review voor MijnLeggings

Abusievelijk een verkeerde kleur blouse ontvangen. Dit werd gelijk opgelost en na 2 dagen lag de goede kleur blouse al in de bus. Fijne winkel met goede kwaliteit. Een aanrader!

• Maya
    Review voor MijnLeggings

The clothes fit perfectly and the materials are of good quality. Very comfortable. My order was processed in no time. Am also happy to buy clothes made in EU. Will be buying at this store again. Thanks!

• Monique
    Review voor MijnLeggings

Super service!! Na tig leatherlook legging geprobeerd te hebben had ik het bijna opgegeven dat het mogelijk was een goed passende leatherlook legging te kunnen vinden.... Maar ze bestaan!! Na advies van jullie heb ik nu een heerlijke legging. Elastiek zelf wel wat ingenomen, want m'n taille is smal tov mijn heupen, maar hij zit nu fantastisch! Bedankt!!!

• Marjolijn
    Review voor MijnLeggings

Top service, ze neemt de tijd voor je in de winkel en als je online besteld heb kje het snel binnen!

• Monique
    Review voor MijnLeggings

Snelle levering, geweldige prijzen en goede kwaliteit! Wat wil je nog meer? Niet verwacht maar toch gekregen...ik ben 1.81 met lange benen en ze zijn ruim voldoende lang voor mijn benen! Geweldig, dat gebeurt niet vaak. Ik ben nu terug hier op zoek naar nog meer leuke prints! Dank jullie wel!

• Isabelle Groeneveld
    Review voor MijnLeggings

Ik heb nu een half jaar deze leggings en kleding van mijn leggings.
    Nog elke dag ben ik superblij met de pasvorm, ze blijven op hun plek zitten en geven steun. Tevens kleed het ook af,waardoor ik het zelfs naar officiële gelegenheden gedragen kan worden.

• Agata
    Review voor MijnLeggings

Grote keuze, super kwaliteit, leuke modellen. Ik gebruik ze al lang ook voor joggen en yoga en ze gaan niet kapot:) De verkoper reageert snel en adviseert graag als je vragen hebt. Top!

• Judith Kramer
    Review voor MijnLeggings

Mooie kwaliteit leggings in vele kleuren. Ik heb twee kinder winterleggings in zwart en groen en de meiden vinden ze heerlijk. Lekker zacht van binnen, warm en comfortabel. Heel aardige eigenaresse die je graag helpt en meedenkt over de juiste maat. De leggings vallen op maat en blijven (tot nu toe) mooi na het wassen. Aanrader!