MijnMotorPak
MijnMotorPak.nl levert jouw motorpak op maat in ieder gewenst ontwerp voor een scherpe prijs. Wij staan voor een optimale prijs-kwaliteit verhouding in uw voordeel, met daarbij de hoogste service die wij u kunnen bieden.
De motorpakken worden gemaakt van hoogwaardig koeienleer gemaakt aan elkaar gestikt met kevlar gaar (het sterkste gaar dat op de markt te verkrijgen is). De materialen die wij gebruiken zijn zorgvuldig getest en onderzocht om de kwaliteit van onze motorpakken te garanderen.
- Jouw motorpak worden op basis van uw gegevens op maat gemaakt.
- Het motorpak zit zeer comfortabel doordat er veel aandacht is besteed aan de ontwikkeling van de protectie, die valt als gegoten om de schouders, ellebogen, knieƫn en rug.
- Het pak sluit zeer goed aan door het gebruik van elastische (kevlar) stoffen.
- Het pak wordt geleverd met CE-goedgekeurde protectie.
De zekerheden van http://www.mijnmotorpak.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016