MijnMotorPak
MijnMotorPak.nl levert jouw motorpak op maat in ieder gewenst ontwerp voor een scherpe prijs. Wij staan voor een optimale prijs-kwaliteit verhouding in uw voordeel, met daarbij de hoogste service die wij u kunnen bieden.
De motorpakken worden gemaakt van hoogwaardig koeienleer gemaakt aan elkaar gestikt met kevlar gaar (het sterkste gaar dat op de markt te verkrijgen is). De materialen die wij gebruiken zijn zorgvuldig getest en onderzocht om de kwaliteit van onze motorpakken te garanderen.
- Jouw motorpak worden op basis van uw gegevens op maat gemaakt.
- Het motorpak zit zeer comfortabel doordat er veel aandacht is besteed aan de ontwikkeling van de protectie, die valt als gegoten om de schouders, ellebogen, knieën en rug.
- Het pak sluit zeer goed aan door het gebruik van elastische (kevlar) stoffen.
- Het pak wordt geleverd met CE-goedgekeurde protectie.

Lidmaatschap per 24-08-2022 stopgezet

9,6

• Huub
    Review voor MijnMotorPak

Zeer tevreden met dit motorpak.
    Ziet er perfect uit met alle logo’s. Kwaliteit leer is ook uitstekend en de pasvorm is (uiteraard voor een op maat gemaakt pak) prima. Levering ging sneller dan vooraf aangekondigd.
    Kortom ik ben een gelukkig man.

• Bart Boering
    Review voor MijnMotorPak

Prima service en een hele goede kwaliteit pak.
    Zeer tevreden over het eindresultaat, Bedankt Stephan en natuurlijk ook je ouders voor de gastvrijheid.

Bart

• Derikx
    Review voor MijnMotorPak

Rossi motorpak laten maken, zat direct als gegoten!
    Zag er boven verwachting super mooi uit.
    Super service, super kwaliteit.
    Een echte aanrader!

• Evert Kramer

Goede communicatie
    Netjes behandeld en een goede prijs voor het werk wat is uitgevoerd.

• Rick
    Review voor MijnMotorPak

Mijn alpinestars broek zat niet lekker. Voor mijn gevoel moest de broek verlengd worden. Aangezien het pak niet zo oud was, kreeg ik het advies de broek eerst nog wat langer te dragen en de broek voor het rijden een keer nat te maken. Bedankt voor het eerlijke advies. Mocht het niet afdoende helpen kom ik zeker terug.

• piet smit

Hoi Stephan,

Motorbroeken waren super vermaakt,paste weer perfect.
    Morgen eerste rit dit jaar dan geef ik het door aan de club voor het geval er meer leden zijn met aanpassing aan hun motorpak.
    Bedankt.
    Groet,
    Piet Smit

• matthijs
    Review voor MijnMotorPak

uitstekende service. Ik voel me een stuk veiliger op de weg en dat voor een scherpe prijs.
    Echt een aanrader! Eerst twijfelde ik een beetje, maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb.

• Ton
    Review voor MijnMotorPak

Super strak werk geleverd! Deze mensen weten waar ze over praten!

• Jarne Tormans
    Review voor MijnMotorPak

MijnMotorPak bied een uitstekende service voor een pak op maat.
    Ben speciaal 2 en half uur gereden naar stephan toe om optemeten en te bekijken hoe ik het pak zag.
    Dit is uitstekend uitgewerkt en top van kwaliteit !
    Echt een aanrader voor wie zou twijfelen.

• Carlo
    Review voor MijnMotorPak

Heel kort gezegd een super service en product. Het deskundig advies helpt je je pak te ontwerpen zoals jij dat wilt. Er wordt met je meegedacht zodat het design en de functionaliteit van het pak geoptimaliseerd worden. Je moet wel even wachten voordat het pak klaar is maar dan krijg je ook wat. Kwalitatief is het een goed pak en de pasvorm is perfect.

• Gerwin Rijneveld
    Review voor MijnMotorPak

Je mocht zelf je ontwerp inleveren,hij is precies zo gemaakt zoals ik hem hebben wilde.prima maatwerk,zit prima!!

• Hanna
    Review voor MijnMotorPak

Ik heb mijn leren pak door MijnMotorpak laten maken. Mocht zelf een ontwerp aanleveren en Stephan heeft mijn maten opgemeten. Toen ik het pak kreeg, dacht ik eerst dat het te strak zat, maar MijnMotorpak stelde me gerust: het pak hoort een beetje strak te zitten; omdat het leer is moet het vanzelf naar je lichaam gaan staan. En ze hadden gelijk: het pak zit nu als gegoten en rijdt heerlijk. Goed advies, snelle service, veel mogelijkheden rondom eigen inbreng. En een mooie prijs! Kortom topkwaliteit met de hoofdletter T.

• Thijs
    Review voor MijnMotorPak

Snelle service, maar vooral deskundig advies en zorgvuldig opgemeten. Mijn (dure) textiel laminaat jas was in de taille te ruim maar is door Mijnmotorpak.nl passend op maat gemaakt, met behoud van waterdichtheid! Heel tevreden, de jas past me steeds beter, gaat een beetje naar mijn lijf staan. Ik rij er nu enkele maanden mee.

• Mark Poll
    Review voor MijnMotorPak

Recentelijk motorhandschoenen gekocht, heel erg blij mee, kwaliteit is top! Bovendien heel erg snel geleverd.

• Jan outshoorn
    Review voor MijnMotorPak

Ben zeer te vrede over de service die je krijgt en de mogelijkheid zo als je eigen kleur en model die je het liefst,
    wild hebben dat die mogelijk er is het is een erg mooi pak geworden en het zit ook nog lekker ook

• Lars
    Review voor MijnMotorPak

Ik race inmiddels alweer 3 jaar met dit maatpak in de OW Procup 600 klasse. Ook na een crash is het pak in orde gebleven. Alle opties waren bespreekbaar, zoals perforaties, kleur, logo's, ristsen, protectie etc etc.
    Ideaal dat Stephan het pak bij hem thuis heeft op kunnen meten, geen fancy bedrijfspand en dure verkooppraatjes, maar goed advies en een zeer scherpe prijs!

Pak doet echt niet onder voor de andere duurdere merk maatpakken!

• Joep
    Review voor MijnMotorPak

Mooi afgewerkt pak, en netjes uitgevoerd volgens planning.
    Pasvorm van het pak is erg goed, evenals de service.

• Oene Blom
    Review voor MijnMotorPak

Het motorpak is me uitstekend bevallen.
    Ik voel me erin goed beschermd en erg veilig
    Het heeft een uitstekende pasvorm.

• Robin Bult
    Review voor MijnMotorPak

Bedrijf met zeer goede service en motorpakken van top kwaliteit! Ga zo door!

• Tom-Erik
    Review voor MijnMotorPak

Ik had zelf al beetje een ontwerp in elkaar geknutseld. Er werd goed meegedacht en bijna alles is ook mogelijk! Na een goede maand geduld was hij klaar. Zag er super goed uit, mooi op maat, goede kwaliteit leer en de logo's e.d. zaten er prachtig en degelijk op. Na enkele maanden nog steeds erg tevreden!!