Mijnelektrischestep.nl

Mijnelektrischestep.nl

Mijnelektrischestep.nl levert elektrische steps aan consumenten in Nederland en België. Wij onderscheiden ons doormiddel van ons product-specifieke expertise met de ambitie om e-mobility voor iedereen toegankelijk te maken.

Lidmaatschap per 22-03-2024 stopgezet

• Gert-Jan Kwint
    Review voor Mijnelektrischestep.nl

We hadden met betreding tot leveren vanuit de leverancier wat problemen en mijn electrische step heeft daar in bemiddeld alles opgelost voor mij krijgen ze een 9

• Henk
    Review voor Mijnelektrischestep.nl

Hele positieve ervaring met dit bedrijf. Complimenten voor de secure en snelle afhandeling. Toen er iets mis dreigde te gaan namen ze onmiddellijk contact op en werkten het probleem adequaat af.

• Micha de Boer
    Review voor Mijnelektrischestep.nl

Voordat ik bestelde heb ik even gebeld met de webwinkel. Ik werd erg goed te woord gestaan en nadat mijn vragen beantwoord waren heb ik mijn bestelling geplaatst. De volgende ochtend 10 uur werd mijn Veeley v5 geleverd. Ik ben echt heel blij met het product. Wat ik erg waardeer is dat mailtjes en telefoontjes direct worden beantwoord. Ik beveel deze webshop dan ook van harte aan!

• Kim
    Review voor Mijnelektrischestep.nl

Fijne klantenservice en duidelijke website, ik ben erg tevreden over de algemene service

• Josh
    Review voor Mijnelektrischestep.nl

Ik ben telefonisch erg goed en snel geholpen, zo heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken. Verder was het product snel in huis en kan ik er nu lekker mee naar mn werk

Antwoord van Mijnelektrischestep.nl

Wat goed om te horen Josh! Veel plezier met jouw Xiaomi M365 Pro :)