Mijnnaaiatelier.nl

Mijnnaaiatelier.nl

Een vertrouwd en betaalbaar adres voor de watersporter. Wij hebben biminitops, Rollbars, afdekzeilen, buitenboordmotor hoezen, rolfokhoezen, zeildoeken, etc, etc. Ook alles voor de doe het zelver zoals bootdoek , biesband , naaigaren , buiskapbeslag , dekbeslag ,handleidingen , enz .
9,0
Filter 390 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 389 met beschrijving

• Rick
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

goede service, meedenken naar een oplossing van probleem

• Gabriëlle
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Snelle levering van kwaliteits producten

• Hoe beoordeel je Mijnnaaiatelier.nl?

• Dre
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Goede service en snel geleverd

• Monica
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Netjes verzorgd en snel geleverd

• Philip

goede service

• Peter

Top service

• Jongmans
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Goede ervaring aanrader.. Sterke punten: de prijs en hele goeie kwaliteit. Verbeterpunten of tips: wat meer info over de levering waar het pakket zich bevind,heb zelf even gebeld voor track en trace en bijna gelijk de juiste info gekregen.

• Vergauwen
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Prima geholpen ondanks vertraging van de levering wegens corona. Problemen bpost.. Sterke punten: After sales. Top. Verbeterpunten of tips: Geen

• Huib
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Prima service. Sterke punten: Goede snelle service. Verbeterpunten of tips: geen

• Nico

Beste,
    In Januari mocht ik mijn bestelling van een verandazeil ontvangen. Door het aanhoudende stormweer heb ik dit pas gisteren kunnen monteren.
    Bij deze wil ik uw firma feliciteren en bedanken voor de heel correcte, vriendelijke en gedegen manier van de afhandeling van deze bestelling.
    Het verandazeil is tot op de millimeter precies op maat gemaakt en de installatie stelde dus ook geen problemen.
    Ik zal uw firma zeker ten zeerste aanbevelen bij vrienden en kennissen die gelijkaardige plannen hebben.
    Nogmaals dank.
    Nico Pauly-Diksmuide België
    . Sterke punten: Zeer persoonlijke service. Nog tweemaal opgebeld door de firma om zeker te zijn of alles wel juist gemeten was. Top!. Verbeterpunten of tips: Er is een behoorlijke wachttijd maar ook wel begrijpelijk door het vele hand- en maatwerk