Mijnnaaiatelier.nl

Mijnnaaiatelier.nl

Een vertrouwd en betaalbaar adres voor een buiskap , sprayhood , rolfokhoes , grootzeilhuik , kuiptent , afdekzeil , biminitop , boothoes , raamzeilen, verandazeilen, etc . Ook alles voor de doe het zelver zoals bootdoek , biesband , naaigaren , buiskapbeslag , dekbeslag ,handleidingen , enz .
9,1

• Erik
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Dit bedrijf denkt nog met je mee en ze leveren mooie producten

• Hannah
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Vandaag een bestelling gedaan en kreeg super snel een track and trace code. Top service!

• Hoe beoordeel je Mijnnaaiatelier.nl?

• Patricia vd zande
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Omdat onze biminitop niet op tijd binnen was voor onze vakantie. Werd hij aan boord gebracht, maakte niet uit in welke haven we lagen. Dat noem ik topservice.
    We hebben er nu nog veel plezier van tijdens de rest van de vakantie.

• Mario P
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Biminitop besteld en na levering geplaatst. Bijgeleverd bouwtekeningetje en beschrijving zijn voor mererlei uitleg vatbaar, dus viel toch wat tegen. Met Logisch denkwerk kwam ik er beter uit. Tip voor anderen: leverancier is feitelijk niet ‘ mijnnaaiatelier.nl’ maar FParts in Hongarije. Dit van oorsprong Nederlands bedrijf levert ook direct via haar heldere site exacte dezelfde biminitops dus ed aan particulieren tegen in mijn geval bijna EUR 100 goedkoper.

• peter
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Gewoon goed en snel en ze zijn behulpzaam