Mijnnaaiatelier.nl

Mijnnaaiatelier.nl

Een vertrouwd en betaalbaar adres voor de watersporter. Wij hebben biminitops, Rollbars, afdekzeilen, buitenboordmotor hoezen, rolfokhoezen, zeildoeken, etc, etc. Ook alles voor de doe het zelver zoals bootdoek , biesband , naaigaren , buiskapbeslag , dekbeslag ,handleidingen , enz .
Filter 382 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 381 met beschrijving

• Monica
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Netjes verzorgd en snel geleverd

• Philip

goede service

• Hoe beoordeel je Mijnnaaiatelier.nl?

• Peter

Top service

• Jongmans
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Goede ervaring aanrader.. Sterke punten: de prijs en hele goeie kwaliteit. Verbeterpunten of tips: wat meer info over de levering waar het pakket zich bevind,heb zelf even gebeld voor track en trace en bijna gelijk de juiste info gekregen.

• Vergauwen
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Prima geholpen ondanks vertraging van de levering wegens corona. Problemen bpost.. Sterke punten: After sales. Top. Verbeterpunten of tips: Geen

• Huib
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Prima service. Sterke punten: Goede snelle service. Verbeterpunten of tips: geen

• Nico

Beste,
    In Januari mocht ik mijn bestelling van een verandazeil ontvangen. Door het aanhoudende stormweer heb ik dit pas gisteren kunnen monteren.
    Bij deze wil ik uw firma feliciteren en bedanken voor de heel correcte, vriendelijke en gedegen manier van de afhandeling van deze bestelling.
    Het verandazeil is tot op de millimeter precies op maat gemaakt en de installatie stelde dus ook geen problemen.
    Ik zal uw firma zeker ten zeerste aanbevelen bij vrienden en kennissen die gelijkaardige plannen hebben.
    Nogmaals dank.
    Nico Pauly-Diksmuide België
    . Sterke punten: Zeer persoonlijke service. Nog tweemaal opgebeld door de firma om zeker te zijn of alles wel juist gemeten was. Top!. Verbeterpunten of tips: Er is een behoorlijke wachttijd maar ook wel begrijpelijk door het vele hand- en maatwerk

• Anoniem
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Top. Sterke punten: snelle levering. Verbeterpunten of tips: klantenservice soms wat lastig te bereiken

• Erik
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Dit bedrijf denkt nog met je mee en ze leveren mooie producten

• Anoniem
    Review voor Mijnnaaiatelier.nl

Prima bedrijf. Sterke punten: Voorbeelden. Verbeterpunten of tips: Navigatie website kan beter