Mijnonderdelenhuis

Mijnonderdelenhuis

Uitgegroeid van een klein winkeltje op de hoek naar een volwassen onderdelenshop. Al 24 jaar lang leveren wij al de onderdelen voor uw huishoudelijke
17.587 klantbeoordelingen

• Andre Peeters
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Na enkele dagen oponthoud door slechte communicatie van het betaalsysteem en het achterblijven van de betaalbevestiging door Lightspeed Payments heeft het bedrijf, eens ze de betaalbevestiging ontvangen hadden, er alles aan gedaan om mijn bestelling binnen de 24 uur te leveren. Conclusie: TOP bedrijf met goede service.

• Moon
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Reactie geven geld retour en betrouwbare info geven mbt verzenden. Ze verzenden niks. Ik wacht al lang op een onderdeel en elke dag zegt tracktrace dat het er vandaag aankomt. En dat al bijna een week

Antwoord van Mijnonderdelenhuis

Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Uw bestelling hebben we 5 mei om 10:22 ontvangen. Dezelfde dag om 10:52 is de bestelling al ter verzending aangeboden en meegegaan met de vervoerder. De bijbehorende T&T is u toen ook toe gemaild. Helaas zien we wel bij de status veranderingen dat vanwege vertragingen en extreme drukte bij de vervoerder uw zending pas 9 mei 10:06 bij u is afgeleverd. Onze excuses hiervoor.

Bedankt voor uw aankoop.

Met vriendelijk groet,

mijnOnderdelenhuis.nl

• Hoe beoordeel je Mijnonderdelenhuis?

• Mickey
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Retourneren beter en klantvriendelijker regelen
    Ik bestel hier nooit meer iets

Antwoord van Mijnonderdelenhuis

Bedankt voor het invullen van uw beoordeling.

We hebben u retour zending in goede orde mogen ontvangen. Het bestelde bedrag inclusief verzendkosten zijn aan u gecrediteerd, dit alles volgens de algemene voorwaarden.

Voor al onze webshop klanten zijn onze retour voorwaarden duidelijk terug te vinden op de webshop, deze kunt u in zien voor / tijdens en na het plaatsen van een bestelling, zie webshop link: https://www.mijnonderdelenhuis.nl/service/uw/

We adviseren onze klanten deze Herroepingsrecht/retour procedure in te zien voordat u akkoord gaat met de voorwaarden.

• Rvl
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Lampen kunnen niet kosteloos geretourneerd worden omdat klantenserice claimt dat nieuwe lampen nooit kapot kunnen zijn.

Antwoord van Mijnonderdelenhuis

Bedankt voor het invullen van uw beoordeling.

Nooit fijn als een artikel niet naar behoren funcioneert.
    De door uw bestelde PLL lamp gaan in de regel ook zeldzaam stuk, we denken dat daar de communicatie fout is gelopen. Ons oprechte excuus hiervoor.

We hebben het bestelde bedrag inclusief verzendkosten naar u terug geboekt.

• N.J. van der Laan
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Beste prijs en snelle, keurig verpakte zending.

• E.Keijser
    Review voor Mijnonderdelenhuis

vlotte levering, goede prijs, prima service inclusief controle of het bestelde onderdeel hoort bij het produkt waar ik het voor wil gebruiken (genoteerd bij 'opmerkingen'). Zeer tevreden!

• F.J. Oostveen
    Review voor Mijnonderdelenhuis

BEN MET HETGEEN WAT IK GEKOCHT HEB SUPER TEVREDEN ,HARTELIJKE DANK VOOR DE SNELLE BEDIENING ,SUPER

• Martina
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Hartelijk bedankt voor deskundig advies en snelle levering i.v.m. dubbele riem voor mijn AFK BME 3 broodbakmachine. Hij werkt weer !
    Jullie website Mijnonderdelenhuis wordt echt MIJN onderdelenhuis ook voor in de toekomst !

• Ernst Regelink
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Buiten de keurig op tijd geleverde bestelling is de pasvorm van het alternative product zoals ik hoopte !

• René
    Review voor Mijnonderdelenhuis

Het glazen plateau van mijn Sharp magnetron was spontaan geklapt. Heel vreemd. Gewoon tijdens gebruik van de ovenfunctie.
    Sharp zelf kon het niet meer leveren. Nog even op de site van de Handyman gekeken, maar die kwam met de meest onzinnige dingen aanzetten. Toen kwam ik bij MijnOnderdelenHuis terecht. Daar vond ik hem bijna direct. In vergelijking met andere glazen plateau's nog een stuk goedkoper ook. Origineel Sharp. Besteld, volgende dag in huis. Perfect verpakt. Is nog de originele plaat ook. Helemaal blij nu.