Mijnsportbrilshop.nl

Mijnsportbrilshop.nl

Nummer 1 in sportbrillen op sterkte. Opticien Specialist in sportbrillen en accessoires op eigen brilsterkte. Zowel online als in één van onze winkels Alkmaar of Maarsbergen. Uitgebreid assortiment topmerken van Oakley, Rudy Project, Julbo, Bollé en meer.
9,5
Filter 403 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 402 met beschrijving

• Ronald
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Ruime keuze, duidelijke informatie en snelle levering.

• Tom Pricken
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

• Hoe beoordeel je Mijnsportbrilshop.nl?

• N.Ruijter
    Review voor Mijnsportbrilshop.nl

Prima service , goede oogmeting en op afspraak.

• pascal delhaye
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Snelle levering, precies zoals afgesproken.

• Wim
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Product super ! Fits well, clear vision, no hindrance during tennis; vendor however didn't want to reimburse the Dutch VAT paid for the product shipped to Switzerland while he perfectly could, so ended up paying double taxes, Dutch and Swiss. Reaction vendor not professional on simple and easy request.

• Mark

Superbril! Levering wel laat,

• Maurice
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Weg vriendelijk, snelle reactie gekregen op vragen! Was nog eerder binnen dan aangegeven bezorging. Heel erg tevreden met het gebruik van mijn nieuwe sportbril.

• Johan Brugmans

Perfecte bril

• Gideon
    Review voor Mijnsportbrilshop.nl

No nonsense, goed advies en een perfecte sport zonnebril op sterkte!

• Robin
    Review voor Mijnsportbrilshop.nl

Onlangs een skibril op sterkte gekocht bij Lars. Ik moet zeggen, het was 2 keer over een uur heen en een uur terug rijden, maar de moeite meer dan waard. Fijne service en Lars neemt alle tijd voor je. En dan skiën met een skibril op sterkte. Voor iemand die geen lenzen kan dragen was ik altijd aan het prutsen met een skibril over mijn eigen bril. Nu niet meer. Echt super oplossing. Kan het iedereen aanraden. Ik heb nog nooit zo'n goed zicht gehad, waardoor je ook weer zekerder bent op de latten en heerlijk beheerst (en ook sneller) durft/ kunt skiën. Helemaal top. 10 jaar eerder moeten weten.

• Mitch van Trigt
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Ik ben echt blij met mijn sportbril op sterkte...Klantvriendelijkheid super, adviseren geweldig, gewoon de 5 sterren waard.

• Chris
    Review voor Mijnsportbrilshop.nl

SUPERTEVREDEN! Mijn probleem was dat ik een kleine sterkte voor veraf heb. Dus ik zie de weg en gaten of takken niet goed of (bij een enkelvoudige sterkte) kan ik mijn GPS op de fietscomputer niet goed lezen. Een inzetbril is voor mij niet gescchikt vanwege mijn diepe zithouding, ik kijk dan vaak tegen de bovenrand van de inzetbril aan. Lars heeft me een Oakley Flak aangemeten met multifocale glazen. Probleem 100% opgelost!

• Navy
    Review voor Mijnsportbrilshop.nl

Snel en goed geholpen met eerlijk advies. Ik heb de klip gekocht voor in mijn snowboard bril top product heel erg blij mee.

• mdv
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Bestelling en levering correct verlopen.

• Tim Van Doorn
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

De bril heeft geen goede pasvorm. Ik heb online een retour aangevraagd (dat moest via een formulier) en heb daar geen reactie op gekregen. Inmiddels reactie gekregen en daarom mijn review aangepast.

Antwoord van Mijnsportbrilshop.nl

Hoi Tim,

Inmiddels hebben we contact gehad en zie je eerdaags graag in mijn winkel Alkmaar.

Gr, Lars

• Fred Bossenbroek
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Goede bril, goede service en snel geleverd

• Joseph Williams
    Review voor Mijnsportbrilshop.nl

Zeer blij met mijn ervaring. Snel en efficient, beantwoordt alle vragen en geeft een eerlijke mening over bepaalde upgrades. Zeker de 5 sterren waard.

• Arno
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Goed product en snelle levering

• Hans
    Geverifieerde klant van Mijnsportbrilshop.nl

Na een vraag via de mail, direct een antwoord. Een dag later was de sportbril afgeleverd.

• Tiny vd Linden
    Review voor Mijnsportbrilshop.nl

Sinds 1 september beschik ik over een Rudy sportbril op sterkte van Mijnsportbrilshop [Maarsbergen]
    Ik ben door Lars geholpen, een vakman mijns aanzien.
    Al vele ritjes gemaakt en ik mag wel zeggen dat het een verademing is deze bril te dragen.
    Ik mag iedereen die een bril op sterkte nodig heeft mijnsportbrilshop aanraden.