Mijnvloeropmaat.nl

Mijnvloeropmaat.nl

Bent u zoek naar laminaat of pvc vloeren? Dan bent u bij ons ons aan het juiste adres. Wij bieden u de mooiste kwaliteitsvloeren aan voor de BESTE prijs. Er is volop keuze. Bij ons staat de klant op centraal. Wij helpen u graag bij het zoeken naar uw droomvloer.
9,7

• TFM
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Vloer was snel geleverd alleen krijg je pas heel laat door wanneer deze wordt bezorgd, niet handig als je moet werken die dag. Wel een hele aardige bezorger overigens en de vloer is perfect.

• Rob Armybed
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Snel en service gericht. Prijs Okee.

• Hoe beoordeel je Mijnvloeropmaat.nl?

• Barbara
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Goede vloer voor een mooie prijs; met supersnelle en keurige levering.

• Yasmine Janssens

Goede service, duidelijke communicatie

• Cosmin Codrea

Nnnnnyyyyy

• martin list
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Zeer behulpzaam ,vriendelijk, altijd even tijd voor een uitleg, zeker vakkundig. Komt zijn afspraken na.

• Rachel Otten

Super!

• Jeffry Visser
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Goede prijzen en goede en snelle levering !

• Paul
    Review voor Mijnvloeropmaat.nl

Prettige en duidelijke communicatie, zeer snelle levering, nette afhandeling van mijn bestelling.

• Gerdy De Couvreur
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Correcte prijs, vlotte communicatie en snel geleverd.

• Thiis
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Product in de regen op de stoep gezet. Enorme pallet met veel los plastic achter gelaten.

Antwoord van Mijnvloeropmaat.nl

Beste Thiis,

Allereerst willen wij onze waardering uitspreken voor de tijd en moeite die je hebt genomen om een recensie te schrijven. Het delen van jouw ervaring is voor ons van grote waarde.

Het spijt ons te horen dat de levering niet geheel aan je verwachtingen heeft voldaan, en we bieden oprecht onze excuses aan voor eventueel ongemak. Ons streven is altijd geweest om onze klanten een uitstekende service te bieden, en we betreuren het dat we deze keer niet hier aan hebben voldaan.

Het is belangrijk te vermelden dat de vloer, met een lengte van ruim 2 meter, vanuit de andere kant van Nederland is verzonden, wat het leveringsproces mogelijk complexer heeft gemaakt. Onze chauffeurs zetten zich in voor een zorgvuldige levering, en in dit geval hebben ze vooraf 2 KEER geprobeerd om contact met je op te nemen. Helaas bleef een respons uit. We wilden de vloer tegen een zeer scherpe prijs, inclusief gratis verzending, binnen 24 uur leveren, wat naar ons inzien is gelukt. Zodat je de vloer in het weekend kunt leggen. Normaal gesproken wordt deze snelle en kosteloze service door klanten gewaardeerd.

Desondanks zijn we dankbaar voor jouw feedback. Tip van ons: Misschien is het handig om in de toekomst overwegingen te maken omtrent de locatie van je aankoop, zodat je de bestelling eventueel zelf kan afhalen bij een winkel om de hoek.

Nogmaals, bedankt voor je openheid. We stellen jouw mening op prijs en horen graag hoe wij onze dienstverlening volgens jou kunnen verbeteren, aangezien de vloer dus is geleverd voor een super scherpe prijs, binnen 24 uur en zonder extra verzendkosten en er is geprobeerd om met jou contact op te nemen.

Team van Mijnvloeropmaat

PS: De chauffeur heeft het extra plastic neergelegd om je bestelling te beschermen, en wij beschouwen dit als een zorgzame maatregel.

• Aukje Bloemhof

Top!!

• Jos
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Goede service, vriendelijke mensen, oplossingsgericht

• Judith
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Zeer klantvriendelijk en een snelle goede service. Bedankt!

• Eddy Kortleven
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Tevreden met het nog kunnen verkrijgen van vynilvloerbekleding. Welke in België niet was te verkrijgen.

• Richard - De Viske ICT
    Review voor Mijnvloeropmaat.nl

Ivm een nieuwe locatie waren wij op zoek naar een PVC-Vloer die snel geleverd kon worden. Kaan heeft ons hierin super gehopen, een mooie Interfloor PVC-vloer aangeboden (ook super fijne prijs), en er voor gezorgd dat hij binnen korte tijd keurig en netjes werd gelegd! Super vriendelijk, duidelijke afspraken, en echt betrouwbaar.

• Bart
    Review voor Mijnvloeropmaat.nl

Goede kwaliteit zeil besteld van Interfloor. Prijs was ca 10% lager dan bij de winkel. Zaterdags besteld, kon 5 dagen later al bezorgd worden. Snelle reactie, Verkoper Kaan nam telefonisch contact op over leverdatum en tijdstip, zelfs tijdens de dag van levering kreeg ik updates van hem. Alles perfect geregeld, echt een aanrader!

• Patrick
    Review voor Mijnvloeropmaat.nl

Terechte goede revieuws besteld 2 dagen later netjes bezorgd met de glimlach.
    Top

• Bert Koppe
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Goede en snelle informatie ontvangen. Goederen ook snel geleverd voor een nette prijs.

• Erwin Lammerts
    Geverifieerde klant van Mijnvloeropmaat.nl

Prima telefonische service en supersnelle bezorging. Zeer tevreden.