Mikazoo Creations

Mikazoo Creations

Mikazoo Creations is gespecialiseerd in het creëren van unieke en gepersonaliseerde (relatie)geschenken. Naast de gepersonaliseerde cadeautjes maakt Mikazoo Creations ook voor traktaties en bedrukte kleding en andere textiel. Ook verkoop van oudhollands snoep en kindersnoep.
9,9
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Gerrit

Geweldig

Wat leuk om te horen.

• Karin Schenk
    Geverifieerde klant van Mikazoo Creations

Goede service, doos vol met snoep. Meer dan verwacht. Daarbij ook nog een leuk handgeschreven kaartje wat het heel persoonlijk maakt. Ik ben erg tevreden!

Antwoord van Mikazoo Creations

Wat leuk om te horen. Geniet van het lekkere snoep.

• Hoe beoordeel je Mikazoo Creations?

• Marion van Soest

Goede, snelle vriendelijke service👍

Antwoord van Mikazoo Creations

Dank je wel! Geniet van je aankoop.

• SR Tuttle
    Review voor Mikazoo Creations

the clock has really helped my. daughter in learning to tell time! Great visual aid with the color contrasts and labelling. The only issue is when I inserted the battery, the compartment almost broke

Antwoord van Mikazoo Creations

Dank je wel. En wat mooi dat je dochter met de klok goed heeft leren klokkijken. Jammer te horen van het batterij compartiment. Je mag met mij contact opnemen dan kunnen we kijken hoe we dit op kunnen lossen.

• M. Bunk
    Review voor Mikazoo Creations

Snelle levering en super product!

Antwoord van Mikazoo Creations

Dank je wel! Hoop dat de onderzetters mooi op de kersttafel hebben gestaan.

• Mina Wiekens

Fantastisch en heel lekker

• d.koopmans
    Review voor Mikazoo Creations

Mooie prijzen en heerlijke snoep

Antwoord van Mikazoo Creations

Bedankt! Geniet van het heerlijke snoep.

• E. Brosius
    Review voor Mikazoo Creations

Snelle levering , alles was goed verpakt.

Antwoord van Mikazoo Creations

Dank je wel. Hoop dat je genoten hebt van de schuimblokken.

• Esther
    Review voor Mikazoo Creations

Super snelle levering, goede service en een enorm assortiment. Ik kom zeker terug. Alles zeer goed verpakt, hier en daar verrassingen in de verpakking. Een absolute aanrader.

Antwoord van Mikazoo Creations

Bedankt voor het compliment. En hoop je zeker dit jaar weer van dienst te mogen zijn. Zo leuk ook dat het snoep gewoon helemaal gegeten wordt op Lanzarote.

• Corné
    Review voor Mikazoo Creations

Heel aardig en erg meedenkend! Ik was op zoek naar een bepaald soort oude drop, deze heeft zij kunnen vinden en leveren. Ook de verschillende mogelijkheden aan presentjes zijn erg fijn! Erg super!