Military Gadgets

Military Gadgets

Military Gadgets focust zich op het beste assortiment voor onder andere militairen, avonturiers, preppers en outdoor fanaten. Met merken als Tasmanian Tiger, Mil-Tec, Viper, Pentagon en Highlander ben jij er zeker van dat de producten de kwaliteit bevatten die benodigd zijn voor jouw avontuur. Of dat nou een missie is voor Defensie, of een weekendje survivallen. Met het brede assortiment van Military Gadgets is er voor elk avontuur de geschikte uitrusting. Ook is het mogelijk om met Military Gadgets een pakket op maat te maken. Door middel van een persoonlijke afspraak bekijken we welke uitrusting benodigd is, en met welk doel het wordt ingezet. Op deze manier ben jij verzekerd van een perfect aansluitende uitrusting bij jouw avontuur.

Military Gadgets heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als betrouwbaar, kundig en flexibel. Zo denken we mee met de klanten en komen met voorstellen. Onder andere door deze aanpak hebben we al veel bedrijven en overheidsinstanties als de Nationale Politie, Federale Politie Belgiƫ, Koninklijke Militaire Academie en de onderdelen van Defensie mogen verwelkomen.

Bezoeken op afspraak
Military, Outdoor, Airsoft
9,1
Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 93 met beschrijving

• Bezoeker
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

Geweldige service! Ik had snel iets nodig en dat werd dezelfde dag nog op de post gedaan. Er wordt echt moeite gedaan voor klanten en dat is super!

• John de Korte
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

Overzichtelijk en goed van prijs

• Hoe beoordeel je Military Gadgets?

• Jeannette Van Dinther
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

Ik ben super geholpen. Ondanks dat mijn bestelling niet leverbaar was, hebben ze een mooi alternatief geboden en zelfs nog dezelfde dag persoonlijk gebracht.

• Sebastiaan Vuik
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

jammer dat je geen bericht krijg jullie hebben niet alles geleverd dit gemaild maar nog steeds niets gehoord. niet alles is geleverd dit ook door gegeven . maar nu 2 weken verder no niets van jullie gehoord

Antwoord van Military Gadgets

Hallo Sebastiaan,

We zien dat bovenstaande klacht naar tevredenheid is opgelost. We wensen je heel veel plezier met de producten en nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Groet,
    Tactical Gadgets

• Jeroen van Venrooij
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

Goede service. Vriendelijke en behulpzame mensen. Een aanrader!

• eddy oosterbosch
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

super vriendelijk en beregoede service

• W.M de Groot
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

Makkelijk bestellen, product naar wens en snel geleverd.

• Jorick Schopping
    Geverifieerde klant van Military Gadgets

Eerlijke prijzen en snelle service. Zorgvuldig verpakt!

• Ruben Kuiperij

Mooie spullen