Mincio
Mincio is elke dag op zoek naar meer tot de verbeelding sprekend (beeld)materiaal gericht op jouw toilet en badkamer. Daar leven we voor en samen gaan we dat realiseren. De badkamers, toiletten en in Nederland mogen best wat spannender. Maar hoe? Daar helpen wij je mee.

​Alle inspiratie die je vindt. Op het internet, op onze sociale media, bij de buren, in woonmagazines, het maakt ons niet uit. We kunnen het samen realiseren in jouw huis. Dat is waar het om gaat.

Dit combineren we met veel service, persoonlijk contact en praktische, heldere aankoopmogelijkheden. We verlenen daarnaast de (technische) kennis die nodig is bij het installeren van de materialen in jouw project.

​Neem zelf het heft in handen. Laat je niets aan praten. Wees anders. Wees jezelf. Met onze hulp wordt jouw badkamer en toilet precies zoals jij het wilt hebben.
9,5
  • Ivano & Nathalie
    Review voor Mincio

deze winkel heeft ons letterlijk gered! geweldige service! we hebben in december bij een andere winkel gekocht die beweert alles op voorraad te hebben en binnen 48 uur te leveren. we hadden de levering eind januari gepland, ik ontdek de dag nadat ze zouden leveren dat ze geen tegels voor ons hadden!!! dus heb ik snel contact opgenomen met Minicio (gevelar tegels & sanitair) en een alternatief gevonden voor de tegels die we uit de andere winkel hadden uitgekozen. de tegels die we hadden uitgekozen waren niet op voorraad en ze voldeden eerlijk en transparant aan onze verwachtingen. we kregen de tegels precies op tijd zodat 2 zegt later de tegelzetter kon beginnen. maar dat is niet genoeg, ik miste één pakket op de laatste dag dat de aannemer de tegels aan het plaatsen was, dus ben ik naar Enschede gereden (2 uur 😆) om dezelfde “batch” tegels te halen. Ik zou ze ophalen bij het magazijn, maar ik was te laat en het was gesloten. dus belde ik de winkel en ze vertelden me dat ze, omdat ze er niet op tijd waren, op eigen initiatief de tegels naar de winkel hadden gebracht om ze op te halen. Kom op, als dit geen geweldige service is, wat is het dan wel! heel erg bedankt!!!als we de badkamer gaan doen, weten we waar we tegels kunnen kopen!!! Sorry voor het lange verhaal, maar mensen moeten weten hoe goed ze ons hebben gediend😅